Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
amd64 of x86? (ik gok x86)
Overigens ken ik ipv van make menuinstall, make menuconfig.. dunno
Het probleem hoeft trouwens niet meteen bij de kernel te liggen als je die module niet kunt laden, ik zeg het maar ff
Overigens ken ik ipv van make menuinstall, make menuconfig.. dunno
Het probleem hoeft trouwens niet meteen bij de kernel te liggen als je die module niet kunt laden, ik zeg het maar ff
sorry, typo... moest natuurlijk make menuconfig zijn :-s
het is een x86 kernel voor een Duron 1600, maar ik vind die laatste zin zo opvallend, omdat bij de 2.6 kernels alles verstopt is...
Het gaat mij er nu dan ook om of dit een normaal einde is van een make modules_install sessie voor de 2.6 kernel...
het is een x86 kernel voor een Duron 1600, maar ik vind die laatste zin zo opvallend, omdat bij de 2.6 kernels alles verstopt is...
Het gaat mij er nu dan ook om of dit een normaal einde is van een make modules_install sessie voor de 2.6 kernel...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Eindigt bij mij ook altijd zo. Is normaal voor zover ik weet.
Ik zie ook liever vuurwerk en complimentjes voorbij komen maar mijn PC is niet zo scheutig met dat soort dingen.
Ik zie ook liever vuurwerk en complimentjes voorbij komen maar mijn PC is niet zo scheutig met dat soort dingen.
[ Voor 50% gewijzigd door Pastinakel op 24-01-2005 00:43 ]
Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
dan weet ik dat, ik vond het al zo raar, alles netjes opgeruimt, en dan zo'n ruwe laatste regel...
goed, dan ga ik het compileren van KDE verder afwachten en rebooten
goed, dan ga ik het compileren van KDE verder afwachten en rebooten
Pagina: 1