Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik mijn nieuwe Logitech MX510 heb aangeschaft, merk ik op dat na een tijdje mijn cursorsnelheid zeer traag werkt als ik bijvoorbeeld over het bureaublad of configuratiescherm beweeg. Ik moet mijn muis dan meer bewegen om de cursor te verplaatsen.
Als ik dan een internetpagina open, is de cursorsnelheid weer normaal en hoef ik dus de muis maar heel even te bewegen om die cursor op het scherm te verplaatsen.
Voorheen had ik dit probleem niet met mijn mx500!

Ik heb de laatste Mouseware 9.80 geinstalleerd.
Verder heb ik WinXp met SP2.
Misschien dat het aan de Mouseware drivers ligt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:24

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 23:57:
Misschien dat het aan de Mouseware drivers ligt? :?
Installeer dan eens een andere mouseware versie?

offtopic:
@Tabun, heb verder geen ervaring met de nieuwe mousewares, werkt toch niet onder linux, ik neem er dus geen aanstoot aan hoor B)

[ Voor 26% gewijzigd door breinonline op 24-01-2005 16:48 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen bijster nuttig advies van breinonline (no offense verder hoor), want de enige mouseware versie die correct omgaat met de nieuwe functies van de mx510 is 9.80. Daar zal 't dus niet aan schorten, ook. Het lijkt er eerder op dat je op een of andere manier verschillende muisprofielen gebruikt. De mw_advanced driveruitbreiding van Logitech (zeer aan te raden, google erop als je 't niet kent) kent zo z'n gebreken, waardoor ie weleens op de verkeerde momenten omswitcht tussen het game en desktop profiel. Zo niet, dan is het misschien een lijpe XP quirk (ik gebruik dat helse OS dan ook voor geen goud). Lees de andere muisthreads hier eens, daar staan ook nog regelmatig handige tips in over acceleratie e.d.