[switching] 2 vragen m.b.t. de aanschaf van een powermac g5

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Topicstarter
Goedenavond,

Op het moment dat ik dit schrijf ben ik druk bezig met het zoeken naar antwoorden van vragen met betrekking tot mijn aanstaande overstap naar een powermac g5 voor het dagelijkse computergebruik thuis vanaf het x86 platform. Op 2 van mijn vragen kan ik echter niet zo 1-2-3 een antwoord vinden, en wellicht weet iemand hier de antwoorden wel:

1) Wat is de grootte (HxBxD) van een powermac g5 kast? Dit omdat deze waarschijnlijk voorlopig naast mijn windows doos komt te staan (deze gaat nl. gebruikt worden voor games en toepassingen waar ik (voorlopig) geen mac equivalent voor aan ga schaffen of domweg niet verkrijgbaar zijn voor de mac.)

2) Op welke datum wordt iLife 05 standaard met de powermacs meegeleverd? Dit omdat ik het nogal onzinnig vind om up te graden vanaf 04 (welke momenteel nog standaard wordt meegeleverd) terwijl 05 al los te koop is in de Apple Store en al meegeleverd wordt met de veel goedkopere Mac Mini.

Alvast bedankt :-)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Verwijderd

1) Size and weight

* Height: 20.1 inches (51.1 cm)
* Width: 8.1 inches (20.6 cm)
* Depth: 18.7 inches (47.5 cm)
* Weight: Single-processor configuration, 36 pounds (16.4 kg); dual-processor configuration, 44.4 pounds (20.2 kg)

was niet zo'n moeilijke toch? stond gewoon op apple.com :Y)

2) iLife is nu al aan het shippen, dus voorzover ik weet zal de nieuwste versie vanaf nu ook meegeleverd worden, is dit niet het geval, dan is de kans erg groot dat je er een coupon bijkrijgt waarbij je '05 gratis of tegen een kleine bijbetaling op kan halen, als niemand anders het hier weet het beste om gewoon even te informeren bij een apple retailer, of misschien staat het zelfs verstopt op de site :y

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:49:
1) Size and weight

* Height: 20.1 inches (51.1 cm)
* Width: 8.1 inches (20.6 cm)
* Depth: 18.7 inches (47.5 cm)
* Weight: Single-processor configuration, 36 pounds (16.4 kg); dual-processor configuration, 44.4 pounds (20.2 kg)

was niet zo'n moeilijke toch? stond gewoon op apple.com :Y)
Was het aardig goed verstopt... ik heb namelijk een uur of 2 gezocht maar kon niets vinden (op apple.nl dan wel), bedankt in ieder geval ;-)
2) iLife is nu al aan het shippen, dus voorzover ik weet zal de nieuwste versie vanaf nu ook meegeleverd worden, is dit niet het geval, dan is de kans erg groot dat je er een coupon bijkrijgt waarbij je '05 gratis of tegen een kleine bijbetaling op kan halen, als niemand anders het hier weet het beste om gewoon even te informeren bij een apple retailer, of misschien staat het zelfs verstopt op de site :y
Mocht niemand hier wat meer hierover weten, dan zal ik morgen eens hierachter aan gaan als ik het tenminste niet vergeet ;-)

Bedankt tot zover!

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Daar hebben we dus [rml][ MacOS] Overstappers-vragen[/rml] voor. Als je wel eerst even wil zoeken om te kijken of het er al dan niet instaat, dan doe je ons een groot plezier.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.