Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mem Scan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb overal gezocht naar een scanner die mijn geheugen kan scannen op virussen en deze kan verwijderen.

Heb norton bootdisk geprobeerd maar werkt niet.
McAfee rescue disk scant alleen bestanden maar geen geheugen.

Heb mcafee geinstalleerd maar kan deze niet updaten.

Als deze bijna klaar is met updaten zeft de pc dat er een fout is met RULaunch en dan verzenden niet verzenden beeld.

Ik heb met een tooltje gekeken in het geheugen maar daar zitten allemaal rare tekens bij dus dat lijkt op een virus.

wie kan mij helpen hoe ik deze wegkrijg?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:44

Haan

dotnetter

Even voor de goede orde, je geheugen is leeg als je je pc uit zet. Verder zit er volgens mij zowiezo weinig leesbaars in je geheugen, dus ik denk niet dat je je ergens zorgen over hoeft te maken hoor.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
wat zou dan de verklaring zijn voor het geen dat als ik de pc schoon installeer der een virusscanner opzet en dan update deze de viruscanner er weer uitgooid?

ik weet 100% zeker dat de versie van windows xp en die van de virusscan correct zijn aangezien ik deze op meerdere hebt geinstalleerd.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
memtest lijkt me t antwoord hierop...

[ Voor 42% gewijzigd door DaannO op 23-01-2005 21:52 ]

Verwijderd

Als ik je goed begrijp loopt McAfee dus compleet vast na het updaten. Dat is bekend en komt doordat vanaf bepaalde updates een andere SuperDAT nodig is of zoiets (weet het eigenlijk niet zo uit mijn hoofd). Die moet je dus eerst downloaden voordat je gaat updaten. Nou kan ik alleen dat tooltje bij Mcafee even niet vinden. Maar als dat het probleem is kan ik hem ook wel mailen want volgensmij staat hij ergens op mijn pc.

gevonden, zie voor meer info hierover:
http://ts.mcafeehelp.com/...04&CategoryId=88579&chat=

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 22:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat de versie van mcafee niet goed is is het niet want op mijn andere pc draait het perfect het is iets in die pc wat ergens mee blijft draaien ofzo in het geheugen ofiets weet niet of dat kan...

op mijn andere pc kan ik mcafee zonder probleem updaten en werkt alles goed.

Verwijderd

dat vermoed ik ook... het foutlopen van McAfee zal waarschijnlijk niet het enige zijn wat er voor zorgt dat de pc vastloopt...

ik denk dat je er verstandig aan doet om je geheugen te testen met memtest.
Pagina: 1