[MCE 2005] Pluginapplicaties fullscreen op secundaire scherm

Pagina: 1
Acties:

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
Heb hier MCE 2005 draaien op mijn secundaire display (dus via bureaublad uitbreiden), werkt allemaal prima.

Er zijn enkele plugins (playlist editor, tweakmce, maar vooral nu sonic primetime) die een windows mce omgeving nabootsen, maar deze niet draaien binnen media center. Als ik deze plugins start, worden deze plugins fullscreen gestart in mijn primaire display (mijn gewone monitor, die in een andere kamer staat). Ik kan die programma's dus niet gebruiken als ik op de bank media center gebruik.

Weet iemand hoe ik (bv met een command switch) deze programma's gemaximaliseerd in het secundaire scherm kan starten?

Ze kunnen (althans dat heb ik nog niet kunnen ontdekken) niet in een verkleind venster draaien waarna ik die naar het secundaire scherm zou kunnen slepen en maximaliseren (zoals met mce zelf wel mogelijk is)

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Magische woord: ultramon. Hiermee kun je programma's op een bepaalde monitor laten starten. Gaat je lukken :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
Heb t erop staan, het lijkt wel het geschikte programma te zijn. Alleen had natuurlijk liever niet een extra programma ervoor nodig gehad.. In ieder geval bedankt voor de tip!

[ Voor 12% gewijzigd door StanTheMan op 24-01-2005 22:47 ]

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

2 monitoren zonder ultramon is hetzelfde als auto zonder wielen (bah, wat een onorigineel voorbeeld :P)

Anyway, ik herken je reactie, ik heb vandaag ook kennis gemaakt met powerstrip, terwijl ik niet van dat soort progs hou. Wordt er wel tevreden over.

Ultramon is zeer handig, en je merkt er vrij weinig van. Laat ff weten of het goed werkt, kan in het tips en tricks topic. Ik ben er wel benieuwd naar :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.