Verzoek om SPAM

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Mij lijkt het wel eens leuk om 1 keer per maand 1 topicje (max. 255 posts dus) te verspillen aan het recruten van OffTopic leden voor thé higher cause (DPC).
Vermoedelijk zitten daar nog steeds hopen leden die niet meedoen maar die mits een klein zetje wel eens actief zouden kunnen worden.
Mits een beetje coördinatie moet zulk een topicje ook wel onder controle gehouden kunnen worden denk'k (DUIDELIJKE afspraken in eerste post).

Goed idee? Of toch maar richting Trashcan?

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
T wordt ze toch al verzocht? Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze meedoen omdat we t nog een x vragen :?

• witchdoc
  • Laatst online: 16-02 12:15
Op zaterdag 06 januari 2001 02:00 schreef saviour het volgende:
T wordt ze toch al verzocht? Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze meedoen omdat we t nog een x vragen :?
jah?? waar dan? op de frontpage of in DPC forum zeker?
veel otf'ers lezen dat niet eens hoor :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:27

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
in he mailtje dat je krijgt als je nieuw lid wordt :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Buzzman
  • Niet online
Of bij de passmailer ;)

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Laat mij lekker met rust met die DPC-troep.. >:)

Als ik er niet aan mee wil doen, hoef ik er toch niet steeds mee geconfronteerd te worden..? Geen SPAM dus AUB.

Ik hoop dat dit een beetje een onafhankelijk forum blijft, en dat seti en andere combined CPU programma gebruikers met rust gelaten worden. Wordt veel te veel getrolled naar mijn mening naar niet-DPC-ers.

Ik draai zelf helemaal geen client, mij CPU staat dus regelmtig op idle. Als je dat niet aanstaat, is dat erg jammer.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik weet niet hoe het met alle niet-DPC'ende Gotters staat, maar ik stel DPC mail niet op prijs. Zodra ik een ongevraagde mail krijg over DPC, gaat het betreffende emailadres in de 'return-mail-to-sender' blocklist, plaats genoeg. Ik impliceer overigens niet dat ik enige vorm van DPC mail heb gehad hoor, behalve dan bij de passmailer, maar da's 'begrijpelijk' ;)
[edit: leer es typen, kerel |:(]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Morgoth
  • Laatst online: 05-02 20:36
ik hoef ook geen spam. Ok ik draai koetje en ik heb me aangemeld bij dpc... maar verder bemoei ik me nergens mee. Als ik niet-dpc'er zou zijn zou ik het behoorlijk irri vinden als ik spam zou krijgen (ook als ik het wel ben).

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wel, als DPC'er zijnde wil ik het anderen niet aandoen om DPC door hun strot te duwen. Denk dat zelfs DPC spam niet zoveel gewaardeerd wordt.

Tip, je moet potentiele kandidaten lokken met een leuk forum etc en aardige mensen. Dan komen ze vanzelf :)
Pagina: 1