58x PV Enphase IQ8+, 16x PV SolarEdge, 2x PV los, 9x Marstek Venus E V3, Peugeot e-208
Verwijderd
Het lijkt erop dat het geluid dan wat vertraagd wordt afgespeeld waardoor je dat effect krijgt.
Ik vraag me ook af of die pc dat wel trekt, weet verder niet wat je aan het doen bent (vreemd geluid bij bekijken DVD of gewoon klein geluidsbestandje?)
Ik vraag me ook af of die pc dat wel trekt, weet verder niet wat je aan het doen bent (vreemd geluid bij bekijken DVD of gewoon klein geluidsbestandje?)
Het klinkt juist alsof het vensnelt wordt afgespeeld?Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:58:
Het lijkt erop dat het geluid dan wat vertraagd wordt afgespeeld waardoor je dat effect krijgt.
Het geluid is overal verdraaid. Zelfs bij de windows foutmeldingen en het opstartgeluid.Ik vraag me ook af of die pc dat wel trekt, weet verder niet wat je aan het doen bent (vreemd geluid bij bekijken DVD of gewoon klein geluidsbestandje?)
De kaart zou in principe moeten werken met deze PC. Heb het overigens met en zonder
hardwareversnelling geprobeerd.
58x PV Enphase IQ8+, 16x PV SolarEdge, 2x PV los, 9x Marstek Venus E V3, Peugeot e-208
Verwijderd
Dat is vreemd. Al de nieuwste versie van DirectX geinstalleerd? En je weet zeker dat je de drivers goed geinstalleerd hebt? Ook geen conflict met andere geluidskaart (onboard bijv)?
Bij mijn Soundblaster L!VE zit in de drivers mogelijkheden om effecten toe te voegen (chipmunk, evil, bathroom, etc) wat jij beschrijft (soort knabbel en babbel effect) lijkt op het chipmunk effect. Zit deze optie niet ook bij deze geluidskaart? Dat die perongeluk aangeklikt is, of door een software fout standaard aanstaat?
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
De onboard geluidskaart heb ik gedisabled bij apparaatbeheer. Ik heb verschillende driver versiesVerwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:23:
Dat is vreemd. Al de nieuwste versie van DirectX geinstalleerd? En je weet zeker dat je de drivers goed geinstalleerd hebt? Ook geen conflict met andere geluidskaart (onboard bijv)?
geprobeerd en heb DirectX9.0c geinstalleerd. Geen van deze dingen heeft het probleem verholpen.
Die functie zit er inderdaad op maar staat gedisabled. Het is ook niet bepaald een soundblasterDuDePrOdUcTiOnS schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:21:
Bij mijn Soundblaster L!VE zit in de drivers mogelijkheden om effecten toe te voegen (chipmunk, evil, bathroom, etc) wat jij beschrijft (soort knabbel en babbel effect) lijkt op het chipmunk effect. Zit deze optie niet ook bij deze geluidskaart? Dat die perongeluk aangeklikt is, of door een software fout standaard aanstaat?
L!VE maar een goedkoop sweex 5.1 kaartje.
Niemand?
Pagina: 1