Toon posts:

beeldscherm op de kop

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ìk zit met iets wat ik nog nooit heb meegemaakt. Het scherm staat op zijn kop!?!?
Het is gebeurd toen iemand een spelletje aan het spelen was op internet en wel op de site http://spele.nl/vecht82.htm} .
Het opstartscherm begint normaal. Maar als het windowsscherm tevoorschijn komt dan staat dat op de kop.
De muis werkt ook precies andersom.
Daarom heb ik het gehele beeldscherm maar omgedraaid. :-) :-(

Eerste idee was: Virus! Maar ik heb de computer op virussen laten scannen (na update), gecontroleerd op adware met Ad- aware . Maar alles zonder resultaat. Ik heb een firewall en virusscanner van Bitdefender.
Ook heb ik de computer online laten scannen bij Housecall van Microtrend.
Ik kan ook niets vinden bij instellingen waar ik het eventueel mee terug zou kunnen zetten.

Wie kan mij helpen? Om nu altij het beeldscherm op de kop te laten staan is ook niet echt de bedoeling :-))

Groetjes Lydia

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:58

Gotiniens

Fairly odd Tim

sommige drivers hebben die mogelijkheid, kijk eens naast je klok of daar een icoontje staat van je videokaart, en kijk even of in het menu daarvan iets in de trant van rotate screen staat. ctrl + alt + pijltje omhoog of ctrl + alt + pijltje omlaag wil ook wel eens de truck doen

[ Voor 7% gewijzigd door Gotiniens op 23-01-2005 20:47 ]

Verwijderd

Welke videokaart heb je. Toevallig een Geforce, die hebben de mogelijkheid om je scherm te roteren. Kijk rechts onderin je scherm voor een icoontje van NVidia.

Edit: Spuit elf

Edit2: Is dit niet een grap van de terroristen die je moest pakken in dat spelletje? :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 20:51 ]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04 12:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Gewoon je monitor omdraaien :p

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoi Lydia,

welkom op ons forum :) Heb je al eens goed op spyware gezocht?

En welke videokaart hebben we het over? En welke drivers heb je daarvoor geinstalleerd?

Het is moeilijk om er zo achter te komen wat het probleem is. Spit de opties van de videoinstellingen eens goed door. Misschien vind je de oorzaak wel :P

Welk besturingssysteem hebben we het overigens over? Dit willen we graag tussen [] vooraan in de titel zien.

Lees onze Windows Operating Systems - Policy eens goed door. Misschien biedt Windows Operating Systems - FAQ een uitkomst :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Gotiniens schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:46:
sommige drivers hebben die mogelijkheid, kijk eens naast je klok of daar een icoontje staat van je videokaart, en kijk even of in het menu daarvan iets in de trant van rotate screen staat. ctrl + alt + pijltje omhoog of ctrl + alt + pijltje omlaag wil ook wel eens de truck doen
Jaaaaa!!! Dat was het! Hij staat weer goed.

ctrl + alt + pijltje omhoog was de oplossing. Met een spelletje maak je van die combinaties van toesten dat je niet meer weet welke. Ik heb het maar even doorgegeven aan mijn nichtje dat als het weer een keer voorkomt dat ze weet wat ze moet doen :)
Hartstikke bedankt voor de hulp van iedereen.

Jeetje wat een snelle reacties trouwens, sta er echt van te kijken. Hier moet ik vaker komen heb ik wel in de gaten.

Groetjes Lydia

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:48:
Welke videokaart heb je. Toevallig een Geforce, die hebben de mogelijkheid om je scherm te roteren. Kijk rechts onderin je scherm voor een icoontje van NVidia.

Edit: Spuit elf

Edit2: Is dit niet een grap van de terroristen die je moest pakken in dat spelletje? :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:48:

Nou leuk grapje, ik kan er wel om lachen naderhand, maar mijn zus wilde de computer al naar een winkel ofzo brengen om hem na te laten kijken, helemaal overstuur omdat haar dochter de computer op de hobbel had gekregen.

Nou de volgende keer zijn we er op voorbereid.

groetjes Lydia

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Maar watvoor OS hebben we het nou over|?

Mijn spoorwegfotografie

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 19:50
sanfranjake schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:04:
Hij staat toch in WOS?

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04 12:31

n00bs

Het is weer Zomer!

sanfranjake schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:04:
Wat boeit dat nou, is maar een driverinstelling :?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Uit de FAQ:
Vergeet niet om het type OS in je topictitel te vermelden, het liefst tussen '[' & ']' tags. Enkele voorbeelden:
[XP] Hoe werkt de activering?
[2K] PC aanmelden op een domein, hoe werkt dit?
(ME) Mijn controlpanel geeft een foutmelding
[2003] domein.local of domein.com - wat is beter?
[MCE 2004] Hoe upgrade ik naar MCE 2005
[MCE 2005] Mijn Radeon 9500 geeft zwart beeld?
Een oplossing voor Windows 95 hoeft per definitie niet gelijk te zijn aan de oplossing voor Windows XP. Vandaar de opmerking dat je je OS altijd in de topictitel moet vermelden. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Guardian Angel op 24-01-2005 15:02 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Denk niet dat je de TS hier snel terug gaat zien.

Tenzij er een één of ander behulpzaam nichtje weer een rare toetsencombinatie in een spelletje gebruikt natuurlijk. O-)

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Goed topic is opgelost. En als men het toch zo nodig vindt om te reageren op iets wat al tientallen keren uitgebreid bediscussierd is gaat deze dicht. lees Policy mbt replies in 'slechte' topics nog maar even door.

duifje1973: als je nog problemen hebt, mail dan even, dan heropenen we het topic :)

[ Voor 20% gewijzigd door sanfranjake op 24-01-2005 15:21 ]

Mijn spoorwegfotografie

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.