Hey,
Ik heb gezocht naar enige info hierover maar kon niet echt iets vinden !!
Nu heb ik een paar dagen geleden besloten om mijn pc maar weer eens te gaan formateren.
Afijn, alles eraf. Geformateerd, en opnieuw windoos Windows erop. Ok alles doet het weer prima, alleen de laadbalk van windows gaat nu ongeveer 6x op en neer wat voorheen maar een halve keer was !!
Hoe en door wat komt dit ???
Ik heb een A8V Deluxe mobo.
2gb DDRam van Kingston op dual channel (400 mhz, 4x 512mb)
AMD Athlon64 3500+ Newcaste.
ASUS ATI Radeon 9800xt 256 mb.
Ik heb VIA 4in1 drivers geinstalled, RAID drivers geinstalled (beetje nutteloos geloof ik, maarja).
Qua partities, ik had er voorheen 3, nu heb ik besloten om een extra partitie erbij te maken. Nu heb ik er dus 4
.
Ik heb windows update gedraaid, ( Alle essentiele updates erop gezet BEHALVE SP 2).
Kortom, hoe komt dit !!
Ik heb gezocht naar enige info hierover maar kon niet echt iets vinden !!
Nu heb ik een paar dagen geleden besloten om mijn pc maar weer eens te gaan formateren.
Afijn, alles eraf. Geformateerd, en opnieuw windoos Windows erop. Ok alles doet het weer prima, alleen de laadbalk van windows gaat nu ongeveer 6x op en neer wat voorheen maar een halve keer was !!
Hoe en door wat komt dit ???
Ik heb een A8V Deluxe mobo.
2gb DDRam van Kingston op dual channel (400 mhz, 4x 512mb)
AMD Athlon64 3500+ Newcaste.
ASUS ATI Radeon 9800xt 256 mb.
Ik heb VIA 4in1 drivers geinstalled, RAID drivers geinstalled (beetje nutteloos geloof ik, maarja).
Qua partities, ik had er voorheen 3, nu heb ik besloten om een extra partitie erbij te maken. Nu heb ik er dus 4
Ik heb windows update gedraaid, ( Alle essentiele updates erop gezet BEHALVE SP 2).
Kortom, hoe komt dit !!
[ Voor 1% gewijzigd door Spider.007 op 30-01-2005 22:47 ]