[XP] SP2 Slip-stream*

Pagina: 1
Acties:

• Daenney
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09-2016
Hoi mensen,

Ik probeer nu al een poosje SP2 te slip-streamen in mijn Windows XP Pro cd om direct WinXPSP2 te hebben als ik mijn OS herinstalleer.
Het probleem is: wanneer ik de inhoud van de CD naar m'n HD kopiëer houdt hij ermee op bij I386\lang\simsun.tt_
Dit bestand kan hij maar niet van m'n cd naar m'n harde schijf kopiëren. Heb het ook al via ISO-buster gebprobeert en daar gebeurt hetzelfde.
Google kan me over SIMSUN.TT_ ook niet veel vertellen dus ik heb ook geen idee meer wat er hier aan de hand is.
Ik denk dat ik dan maar WinXp installeer, dan SP2 en dan via Ghost drive-images ga maken als back-up maar ik vind dit toch wel wat omslachtig.

Heeft iemand een idee wat er hier aan de hand is en wat ik eraan kan doen??

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Is je CD niet beschadigt of vies? Schijnbaar kan hij dat gedeelte van de CD niet lezen namelijk :).

Download eens Nero CD-Speed, kies in het menu "Extra" voor "Scandisc", vink "Oppervlakte-scan" aan en kijk eens of hij leesfouten geeft? Ook de schijfkwaliteitstest zou je nog kunnen draaien.

[ Voor 70% gewijzigd door AtleX op 23-01-2005 20:06 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07-2025

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

heb hetzelfde gehad, kopieer de cd zelf 1st naar je hdd en kies dan die locatie vanuit het programma.

aahh durka durka durka

• Daenney
DJ Chicken schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:00:
heb hetzelfde gehad, kopieer de cd zelf 1st naar je hdd en kies dan die locatie vanuit het programma.
Huh????
Ik probeer juist de cd naar m'n hd te kopiëren en dat lukt nu net niet.

CD beschadigd is een optie maar dat zou betekenen dat ik Windows XP niet met die cd zou kunnen installeren en dat lukt wel...

[ Voor 3% gewijzigd door Daenney op 23-01-2005 20:04 ]

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
simsun.tt_ is een font. Je kan kijken of je de rest wel kan kopieren en kijken of je slipstream werkt, lijkt me wel.
Als dat niet lukt, kan je ook nog een ander filetje uit die lang-map kopieren en hernoemen naar simsun.tt_ en dan verder gaan met slipstreamen.

Als je meer over simsun wilt weten moet je zoeken op simsun.ttf. tt_ betekent dat het gecomprimeerd is. en dat is niet de uiteindelijke bestand naam.

Firmpete on Aerie Peak

• Daenney
Ik ga iets anders proberen.
De CD met Nero kopiëren, dan is de CD zelf tenminste onbeschadigd, en daarvandaan alles naar m'n HD kopiëren, maybe lukt dat wel...
ik denk niet dat hij moeilijk zou doen over een font meer of minder maar ik heb geleerd dat Microsoft alles behalve te vertrouwen is op dat gebied....

Verwijderd

daar heb je een programma voor Flexbeta SlipStreamer XP
http://flexbeta.net/slipstreamerxp/

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 20:30 ]

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

je moet even een nieuw kopietje maken van je originele cd.
of als het de originele cd betreft kun je terecht bij de billgates company itself.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

PipoDeClown schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:37:
je moet even een nieuw kopietje maken van je originele cd.
of als het de originele cd betreft kun je terecht bij de billgates company itself.
Als het geen oem versie betreft

Verwijderd

Je kan met de beschadigde originele cd naar de hdd kopieren met IsoBuster, het duurt weliswaar langer maar daar krijg je de volledige data weer terug en je kan met nLite XP Sp2 slipstreamen.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:26

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
of probeer het via isobuster (oid) naar de hd te kopieeren, bij mij lukte het dan wel, maak eerst de cd schoon, voor het geval dat...

Home Assistant Configuratie V&A

• Daenney
Ik heb vanalles al geprobeerd, CD is blijkbaar goed beschadigd want ook Nero kan dat ding niet kopiëren...
Dit is best klote eigenlijk... ik heb namelijk geen verder kopie van mijn Windows XP Pro disc...
Iemand nog een idee hoe ik toch die data uit die cd kn halen?

ISO-buster rkijgt het, zoals eerder al gezegd, niet voor elkaar, krijg ik van die unreadable cluster messages...
Pagina: 1