A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Google: capacitive sensor
Nee mij lijkt het niet echt een succes.
[ Voor 12% gewijzigd door MartHo op 23-01-2005 20:44 ]
De "button" is prima te maken van een stukje aluminium folie, welke je achter het plastic van je kast kunt plaatsen. Het kan zijn dat het plastic te dik is. maar dan kun je eventueel de gevoeligheid verhogen.
Schema kun je halen uit de datasheet, eventueel wil ik nog wel een schemaatje in elkaar zetten (ik weet niet of je kunt solderen en etsen of beschikking hebt over gaatjes printen etc.)
Bij de meeste electronica handels is dit ic wel te verkrijgen en anders kun je deze ook bestellen bij futurlec (heb je alleen wel een creditcard nodig).
is ook best mooi hoor. er staat een plaatje op me site, ik heb geen print oid gemaakt, het is een kant en klaar ding dat geen spanning nodig heeft 1,5x1,5x1,5 cm (ongeveer)
[ Voor 31% gewijzigd door Tinus op 23-01-2005 21:27 ]
EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6
Volgens mij kan je instellen dat de PC (als deze éénmaal is opgestart) niets doet bij het drukken op de powerbuttonMartH schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:42:
Tja... en dan wil je een ander CD'tje in je drive gooien, of je loopt langs je kast ... dan gaat je pc op eens uit..![]()
Nee mij lijkt het niet echt een succes.
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Kijk de CME-policy nog eens door.
Dit topic is gesloten.
![]()