Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

draadlengte Papst Fan 4412F/2GL 12x12cm, 1600rpm , 3pin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Voor mijn chieftec dragon zwart met daarin gemonteerd een K8n moederbord wil ik

een Papst Fan 4412F/2GL 12x12cm, 1600rpm , 3pin monteren. Ik heb nu al een 8 x 8 cm fan van iceberg aan de voorzijde zitten.

Mijn vraag:
Is de draadlengte die je naar het moederbord verbind altijd dezelfde lengte of is het bij een 12 x 12 fan langer. Bij de 8 x 8 fan ging het maar net en aangezien ik nog een connector heb wil ik die 12 bij 12 ook op het bord aansluiten

Ik heb diverse searchstrings gebruikt maar het kwam niet naar boven. Ook op de website van leveranciers werd ik niet veel wijzer.

Verwijderd

wat als het te kort zou zijn??? dan verleng je hem toch gewoon :S :o

Verwijderd

Topicstarter
Is eigenlijk niet mijn vraag, tuurlijk die optie overweeg ik ook maar aangezien IK geen 12 x 12 fan heb en jij misschien wel is dat mijn concrete vraagstelling.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Draadlengte boeit echt geen ene flikker. Als je je fan tenminste niet verlengt tot 100 meter ofzo. 30 cm of 100 cm boeit voor stroom echt nauwelijks :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:17:
Is eigenlijk niet mijn vraag, tuurlijk die optie overweeg ik ook maar aangezien IK geen 12 x 12 fan heb en jij misschien wel is dat mijn concrete vraagstelling.
die van mij was met mijn titan fan ongeveer even lang als een 80mm fan

Verwijderd

Topicstarter
Oke dan weet ik dat ik door moet verlengen want die 3 pins connector zit echt op een onmogelijke plek.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

nog iets.. sluit liever 12cm fans niet direct aan op je moederboard.. maar gewoon aan die molex connector.. kan je ook makkelijk zelf bepalen of je de fans op 12 / 7 of 5 volt wil aansluiten..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-10 16:44
kunt het jezelf ook erg makkelijk maken door een zalman fanmate te kopen. Is verlenger en snelheidsaanpasser in 1. Die fanmates aan voorkant zijn leuk, maar in praktijk verander je die snelheid hoogstens voor de zomer en de winter en jij hebt meteen je verlenging zonder knippen en plakken.

[ Voor 44% gewijzigd door pretorian_nl op 23-01-2005 20:23 ]

Digital Media Junkie

Pagina: 1