Verwijderd
Ik heb zelf een Razer Boomslang 1000 met een Everglide muisplank. En die bevalt me uitstekend... ik speel veel Q3A en mn Railskillz zijn er goed op vooruit gegaan
ik kan je hem zeker aanraden... het is heel ff wennen (paar dagen ofzo) maar verbetering in skill is zeker merkbaar
...
Kortom: AANRADER!!!
Kortom: AANRADER!!!
Zijn ze al heel algemeen verkrijgbaar? Een half jaar geleden moest je ze nog via internet bestellen omdat ze in Nederland nog net te krijgen waren. En wat is op dit moment zo'n beetje de ganbare prijs?
Verwijderd
Ik had er gister een in m'n hand en vond 'm erg slecht afgewerkt. Wie weet werkt ie geweldig maar ik vind 'm er crap uitzien. Wekt niet echt m'n vertrouwen.
(/zeur mode off)
(/zeur mode off)
LOL, ik heb een logitech optical (Wheelman, geloof ik). Maar ik was juist voor games op zoek naar een nog betere muis. Optisch is toch ook niet alles?
Verwijderd
Ik geloof dat de Boomslang 1000 fl150,- kost en de 2000 (dpi) versie 200,- . Ik weet dat Norrod en Informatique hem verkopen. Heb hiervoor een Logitech MouseMan Wheel gehad en vind die zwaar stroef lopen ivm de Boomslang (de Everglide plank helpt ook
)
Optisch doet soms heel raar ja.
Dat je in 1 keer helemaal naar boven kijkt, weet niet waardoor maar het is zo.
Ook heeft ie wel is problemen als je hem optilt.
Ik wil ook een Boomslang, is er iemand die er 1 kwijt wil (een werkende):P
Dat je in 1 keer helemaal naar boven kijkt, weet niet waardoor maar het is zo.
Ook heeft ie wel is problemen als je hem optilt.
Ik wil ook een Boomslang, is er iemand die er 1 kwijt wil (een werkende):P
Ik heb de boomslang 2000 + everglide plank, hij bevalt zeer goed alleen had ik na vrij intensief gebruik wat problemen met de knop die bleef 'hangen', die bleek en bekend probleem te zijn, na enig mailcontact kreeg ik GRATIS een nieuwe via de usa gestuurd.
Ik heb er nu dus 2, de oude opengeschroeft en gefixt
Ik heb er nu dus 2, de oude opengeschroeft en gefixt
Jullie hebben me al overtuigd, ik wil ook zo'n Boomslang 2000. Maar zo'n Everglide plank, wat kost dat?
heetf iemand een foto van deze muis?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Ze zijn al in nederland, want hastec importeert ze en ik heb um bij Computerland gezien, de 2000 versie voor 232 piek best wel prijzig dus.
* Speedy heeft een Boomslang 2000
* Speedy houdt van zijn muis [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
* Speedy houdt van zijn muis [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
Pagina: 1