Toon posts:

Online spelen NFS 2 underground..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil NFS2 Unerground graag online spelen en heb begrepen dat ik een patch moet downen. Nu heb ik een patch gevonden en deze gedownd alleen wanneer ik dan in het main menu van NFS de optie ''online'' aanklik en daarna ''create new EAaccount'' dan komt er een melding met ''A patch is been released for this product. You will need to download and install the patch in order to play online.

Maar ik heb dus al een patch gedownd! :?

Nu vroeg ik mij af wat ik (in het algemeen, geldt ook voor andere games) nou exact moet doen met die Patch. De patch zit in een Zip file. Ik heb het opgeslagen in de NFS map en dat .exe bestand in die zip file geopend. Aleen toen kreeg ik de volgende melding: Missing or Invalid Registery INI Entry. Moet ik verder nog iets doen met zo'n patch bestand?

Iemand enig idee hoe ik NFS2 U (en andere spellen met patch in zipfile) online kan spelen?!

Bedankt!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12 10:07
Kijk in de readme die in het zip bestandje zit... daar staat uitgelegd hoe je het moet uitpakken en installeren...

Aap!

Verwijderd

Topicstarter
Maar verschilt dit dan per patch? Hoe gaat dit gebruikelijk bij het online kunnen spelen van games. Wat doe je normaal gesproken met het patch bestand?

Kom er niet echt uit.... ;(

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Meestal gewoon installeren. Uitpakken, op de exe file klikken en dan wijst het zichzelf. Maar in jouw geval is er iets mis gegaan (dat geeft die melding aan) maar wat dat is moet een mede tweaker uitleggen want ik weet het in dit geval niet. :)

- Specs -

Verwijderd

Topicstarter
Maar normaal gesproken hoef je dus alleen maar dat .exe file dubbel te klikken en dan is die patch geinstalleerd?Of moet je die .exe file nog ergens in een bepaalde map plaatsen of voor een bestand vervangen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:19:
Maar normaal gesproken hoef je dus alleen maar dat .exe file dubbel te klikken en dan is die patch geinstalleerd?Of moet je die .exe file nog ergens in een bepaalde map plaatsen of voor een bestand vervangen?
Iemand enig idee of dit klopt om online te kunnen gamen (dus geldt niet specifiek voor NFSU2)??

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:19

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Een .exe vervangen gaat meestal op voor cracks, hij geeft aan dat je files in je register mist, dus ff complete spel opnieuw installen. Heb je mischien geformateerd en spel op een andere partitie laten staan, dan zou die ze reg files kunnen missen. Heb je hem trouwens gekocht of gedownload?

Verwijderd

Topicstarter
mmm, ik heb de NFSU2 map wel verplaatst naar een andere partitie, maar dat doe ik eigenlijk alleen om ruimte vrij te houden op mn C-schijf (hier had ik de game bij installatie laten oplsaan) Hier kan het toch niet aan liggen? Wat bedoel je psies met dat formateren?

Verder is het spel origineel, die download-toestanden sla ik over en daaarnaast heb ik ook begrepen dat je met gedownloade spellen niet online kan spelen, dit klopt toch? En aangezien ik graag online game, koop ik ze dus altijd in de winkel....

Maar wat moet ik in het algemeen doen om online te kunnen gamen? Is dit mss uit te leggen vanaf het moment dat ik een spel heb geinstalleerd? Misschien kan ik dan de fout opsporen. Anders zal ik de game maar ff opnieuw installen.

grtz!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Als je het spel idd verplaatst hebt zul je hem ff opnieuw moeten installeren, en dan direct op de goede partitie installeren dus. Goeie kans dat je dan wel gewoon die patch kunt uitvoeren.

public void ik()

Pagina: 1