WOW, Wat een hitte!!!

Pagina: 1
Acties:

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
ok, ik heb een stealth s540 pci kaartje (32 mb) en deze heeft het nooit 100% gedaan, hij loopt altijd vast als ik hem op volledige hardware acceleratie zet. ok, hier had ik me bij neergelegd, ik game toch nooit op deze pc, dus boeiend...(naja, boeit natuurlijk wel heel erg, maarja)

Nu lees ik hier weleens topics en zo kwam het opeens in me op om eens te voelen hoe heet dat ding wordt...!!!!ik loop nu alleen een beetje te i-netten...geen zware progs...hij staat niet op volledige hardware acceleratie, heermee bedoel ik GEEN hadware acceleratie!! EN DAT DING WORT AL ZO HEET DAT IK UM NIET LANGER DAN 2 SECONDE KAN BETASTEN!!! Ik raak dus de heat sink aan, deze doet het dus....ene, de kast staat gewoon open!!

zou hier die onstabiliteit aan kunnen liggen?? en als dat zo is, wat moe'k doen? een beter heat sinkie kopen??

voor de mensen die niet tegen een beetje galbak schrijven kunnen: IK HEB HET STUKJE EEN BEETJE AANGEPAST, NU BLIJ?? :P

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

Verwijderd

Wat kan jij ontzettend leuk schrijven, ik wordt er helemaal blij van.

:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

tip een! leer eens normaal nederlands schrijven, ok spelfouten mag maar dit is wel heel erg.

tip twee! probeer een een fan op die heatsink te zetten of inderdaad een nieuw koellichaam met wat koelpasta

Click hier niet

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

Just lost track :?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

En dat terwijl het toch een "student" is :r

Als ik mensen "ofzow" en "ojah" zie schrijven haak ik al af :r

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• blinkymichiel
sorry hoor! het spijt me, ben altijd een beetje meelig om 2 uur 's nachts

maar, die hitte is toch wel een groot probleem denk ik

Verwijderd

hohohoho niks meligheid.....

W E R K E N

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Koelpasta, en heatsink erop.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• The Flying Dutchman
  • Laatst online: 24-08 14:11
Maareuh, als je de heatsink aanraakt en die is heel erg warm, dan betekend dat toch juist dat de heatsink goed werkt en dus goed contact maakt met de chip? Dat is toch juist goed dat de heatsink warm is? Of zit ik er nu naast???

The Flying Dutchman

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
Op zaterdag 06 januari 2001 02:00 schreef reapher het volgende:tip een! leer eens normaal nederlands schrijven, ok spelfouten mag maar dit is wel heel erg.
sorry hoor,.......maar ik zie maar 1 spellingsfout !! >:)

Verwijderd

Hey gasten,

Jullie zeggen een nieuw heatsinkie en koelpasta!

Maar, zijn heatsink zit vast vastgeplakt, normale koelpasta plakt nie dus dan moet hij weer epoxy hebben! Nie handig dus!

Correct me if I'm wrong....

Cheers!

• blinkymichiel
hey conan...ik heb ook wat verbeterd :)

maareh, als het zo is van die heatsink die erop geplakt zit, dan iz dat kut...of moet ik hem dan een uurtje in de vriezer leggen??teminste, dat lees ik wel eens...

ene, als ik die heatsink er af heb gehaald kan ik hem er vast nog wel opzetten...desnoods bind ik hem er met een touwtje aan vast :)

Verwijderd

Bind zen headsink vast met touwtje |:(, het is normaal dat je niet je heatsink van je videokaart kan aanraken...... dus wees maar niet bang.... de volle accelleratie kan ook aan je monitor liggen (refreshrates)

• PowerPee
  • Laatst online: 08-06-2025
ff showe>:):Ik heb mijn Asus V3800 dik overgeclocked en dat vind ie alleen prettig als ik er dus gewoon een GIGANTISCHE case fan op monteer(laat je fantasie maar werken:P!!). Geeft een beetje herrie...maar het gaat wel hardehr:9.....oh ja, het koelt ook:D

goedluk

• Cheese_man
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

inderdaad, gewoon een 486 koelertje of een Socket 7 fannetje op die bestaande heatsinkmonteren....ding wordt al warm, dus doet zijn werk goed!!!

Dat helpt echt stukken!!!

Heb ik ook gedaan met mijn TNT2 non ultra op mijn "oude" bak...die TNT2 wilde meteen 20% harder voor me lopen ;)

Ventilator dus!!

reserveringshouder Tesla Model 3

• blinkymichiel
hey! dat van dat touwtje was een grapje :)

maareh, ik denk dat ik dan maar ergens een fanetje vandaan ga toveren...

maareh, ik ging nog eens voelen, en d'r zit nog een chipje naast die heatsink die nog 10 x zo heet wordt! die kan ik gewoon echt niet aanraken!!

maar me refreshrate staat op 60 hertz, is dit teveel voor een bijna 3 jaar oud 17 inch monitoretje??

• blinkymichiel
..maareh dat heatsinkje is 3,5x3,5 en is 1 cm hoog...hoe moet ik hier dan een fan op moneteren?? gewoon maar tegenaan leggen??

ik denk dat ik deze oude heatsink er gewoon af ga halen en er een veel grotere op ga zetten+een fan uit een oude pentium 120 voeding

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Blokje ernaast? Wat vreet Diamond uit met die Savage4 chipset?

Over die te kleine heatsink: beetje dikke scroeven nemen, 1 normale coolerschroef in een hoekpunt, dan passen er nog twee OM de heatsink heen, heb ik ook gedaan met een 486 fan.

Over dat losmaken: kwartiertje in de vriezer, dan wordt de lijm broos en breek je het er zo af. Dan ff met een mesje voorzichtig de lijmresten verwijderen.

Ga ik binnenkort ook doen met mijn Savage4. Komt een Socket7 heatsink inclusief fan op (niet een hoge: een blauwe :P uit een P90). Ding draait nu 135MHz ipv 110MHz. Ding kon eerst 143 aan, totdat ik de FSB op 100 zette ipv 66MHz.

• blinkymichiel
ok, tnx...'k ga meteen een groter heatsinkie kopen..heb je misschien pics?

Pagina: 1