Toon posts:

[MCE 2005] Krijg geen 5.1 geluid*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal

ik heb een probleem

ik hem windows media centre draaien gaat helemaal goed
samen met de nvidia codec's
en een ati 9600 xt als video kaart
alleen als ik de speakers wil instellen voor bijv. dvd dan kom ik in het instel menu van nvidia terecht en deze ziet niet dat er een soundblaster live in zit kort om ik kan geen dobly digital instellen en daar gaat het mij toch ook wel een beetje ok

graag de oplossing wanti k weet het niet meer

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

ramonvanvalburg,

Welkom op GoT ;)
Wij hebben op GoT een aantal spelregels opgesteld waar elk topic aan moet voldoen en hebben die opgelijst in diverse FAQ's en policies. Samengevat:

- Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft. Het woord 'probleem' hoort eigenlijk niet eens thuis in je topic titel, en let er ook op dat je in Windows Operating Systems het OS tussen vierkante haakjes zet.

- Geef duideljk aan wat je probleem is, en eventueel - wat er wel lukt. Geef hierbij zoveel mogelijk relevante informatie.

- Omschrijf duidekijk en helder wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen. Waar heb je al op gezocht, wat vond je, en wat lukte er niet aan de gevonden tips.

Ik pas even je topic titel aan :)

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Hier is in het MCE tips & tricks topic al veel over geschreven, ook op de diverse MCE fora is hier van alles over te vinden.

Ik ben hier ook redelijk mee aan het kloten geweest, eerst AC3Filter geïnstalleerd maar dat hielp niet, toen FFDshow erbij en daarmee is 't me gelukt 5.1 uit m'n SPDIF te krijgen.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.