Router probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Bozza
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-04-2020
Beste Tweaker-vrienden,

Sinds vorige week kwam ik op het idee om mijn i'net-verbinding te delen met de computer van mij zus. Hiervoor had ik ooit al een router gekocht genaamd Draytek Vigor2200usb.

Na het bestuderen van de handleiding en de Engeltalige quickstart sloot ik alles aan wat aangesloten moest worden en ging ik de software via de bijbehorende cdrom installeren. Na het installeren van deze "router rools" kreeg ik bij Start --> Programma's een map erbij genaamd Router Tools. Hier moest ik volgens de handleiding voor DSL USB Modem Firmware Installer kiezen. Dit deed ik en kreeg nu meteen de melding "Fileware File Damaged". Als ik op OK klik kom ik wel in het juiste venster maar als ik dat op GO klik krijg ik precies dezelfde foutmelding.

Dit is een screenshot ervan:

Afbeeldingslocatie: http://www.fmformation.net/pics/fileware_damaged.jpg

Kan iemand mij hiermee helpen? Als je nog wat meer informatie nodig hebt reply dan en ik vertel het je zo snel mogelijk.

Alvast bedankt en groetjes,

Bozza

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Router != Overige Hardware
Router = Netwerk apparatuur.

Maar deze topic voldoet qua eigen uitzoekwerk niet bepaald aan policy van Netwerk Troubleshooting. Ik zou maar eens aldaar beginnen met zelf te kijken. Of google eens op die foutmelding...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.