[HL2]Kleurige texture-flitsen op GeforceFX5600

Pagina: 1
Acties:

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-10 12:54
Naarmate ik verder in het spel kom gebeurd het steeds vaker dat ik 'kleurige flashes krijg'. Dat wil zeggen, bepaalde gedeeltes van de textures knipperen heel even naar een vel groene/of rode kleur. Dit gaat heel snel. In sommige map-gedeeltes is het veel erger als in andere. Vooral als er water is zie je veel geknipper en gedoe en dat is heel irritant (maar niet altijd bij water).

Op een gegeven moment (Ravenholm) begint ie ook te haperen. Het beeld stopt en het geluid gaat 10 seconden lang hakken. Dit komt na intensief geknipper met de kleuren. Aan het einde van Ravenholm is het spel onspeelbaar geworden omdat het hakkelen dan om de minuut ongeveer voorkomt.

Ik heb heel wat met de instellingen gespeeld, zelf als alles op LOW gezet, maar het helpt niet.

Ik heb een AMD64 3000+ unOC'ed
GeForce FX 5600 met official 66.93 Dets
Windows XP Prof + SP2

Na herinstallatie van WinXP (was toch nodig) en dus ook HL2 geen verandering.

Heeft iemand een idee?

Verwijderd

welke reso speel je?

• Jack Flushell
Ik speel op 1024x768... zou dat uitmaken? --< Nee, op 800x600 doet ie het ook :'(

hier en hier zijn wat screenshots.

Ik heb ook nog even gespeeld met de instellingen van de driver zoals force mipmaps en de quality slider... geen resultaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Jack Flushell op 23-01-2005 18:36 ]

• Jack Flushell
Op IRC kreeg ik een tip om TV-OUT eens uit te zetten (stond op Clone). Nu is alles perfect!
Dat niet meer mensen deze problemen hebben, kwam alleen texture problemen tegen hier op GoT met ATi kaartjes...

Dealniettemin. me is happy :)

• Jack Flushell
Nog even wat toevoegen, kan handig zijn voor anderen:
Ik had er _nog steeds_ een beetje last van dus toen heb ik mijn kaart eruit getrokken, koelelement eraf gehaald en de oude harde pasta evan de core af gepulkt. Nieuwe verse pasta erop gedaan en de fan schoongemaakt (zat vol stof). Het is nu helemaal perfect, het had dus ook iets te maken met oververhitting.

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-12 21:44
Modbreak::{

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 04-02-2005 10:01 ]

Facts don't care about your feelings

Pagina: 1