[adsl] problemen

Pagina: 1
Acties:

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Hoi, thuis heb ik adsl standard van Planet via een router. Normaal heb ik daar een download van rond de 130 kb/sec op speedtest. De laatste tijd ligt dat rond de 50 kb/sec. Ook heb ik de laatste tijd vaak last van packetloss en lag op gameservers (mohaa). Een vriend van mij heeft dezelfde provider en ook hetzelfde probleem. Weet iemand mss hoe ik dit op kan lossen of ligt het probleem bij planet?

bvd,

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:37
Cutthroat schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:49:
Hoi, thuis heb ik adsl standard van Planet via een router. Normaal heb ik daar een download van rond de 130 kb/sec op speedtest. De laatste tijd ligt dat rond de 50 kb/sec. Ook heb ik de laatste tijd vaak last van packetloss en lag op gameservers (mohaa). Een vriend van mij heeft dezelfde provider en ook hetzelfde probleem. Weet iemand mss hoe ik dit op kan lossen of ligt het probleem bij planet?

bvd,
Sorry, ik heb vandaag m'n glazen bol niet bij me, dus ik kan niet alles wat je in je topicstart had moeten zetten zien...

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:26

AvK

Ready Set Go

Momenteel worden de centrales in Nederland gereed gemaakt voor de komende upgrade.
Mogelijk heeft het daar mee te maken.
Zie ook: [rml][ KPN ADSL] Mogelijke snelheidsverhoging per februari 2005[/rml]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:08

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Lees het volgende eens:
[rml]quadraplex in "[ KPN ADSL] Mogelijke snelheidsverhoging ..."[/rml]

En zoals hierboven al gezegd wordt, meer info bij een eventueel volgend topic is wel zo handig.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-02 17:03
Planet is de laatste dagen/weken uberbrak.
Zie bijvoorbeeld deze ping statistieken: http://smokeping.clanhost...target=Netherlands.Planet :)

• Cutthroat
Ja , sorry ik weet mijn problemen nooit zo goed te formuleren.. vergeet altijd een hoop.
maar ik zal maar aannemen dat het komt doordat ze aan het kloten zijn bij planet en hopen dat het snel weer normaal is...

Verwijderd

Bij ons schijnt het weer OK te zijn volgens mn broertjes. Die konden op een aantal servers niet eens spelen vanwege te hoge ping, nu wel weer.

Spelen ook mohaa btw

• Cutthroat
ja tis bij mij ook weer beter nu :) toch wel vaag...
Pagina: 1