Toon posts:

Msn Virus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
2 Online vrienden zijn waarschijnlijk het slachtoffer gewoorden van en msn virus, nadat hun pc een nacht had aangestaanmet msn open, de pc's starten alleen nog maar op in veilige modus en meer niet. .. iemand een idee ????
ik las al over de bropia worm maar alle dingen die die moet hebben heeft hij niet,,,,,,
dus dat zal het denk ik niet zijn.

msn in nu zelf voor veel mensen down... iemand een idee ???

greatz fly

PS. ik ben zelf ook hard op zoek maar kon nog niks vinden wat er op leek ??

Verwijderd

Ik weet niet of het hier iets mee te maken heeft, maar ik kan gewoon niet aanmelden bij MSN, iets met mijn .Net paspoort en verbindings redenen :/

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:45:
Ik weet niet of het hier iets mee te maken heeft, maar ik kan gewoon niet aanmelden bij MSN, iets met mijn .Net paspoort en verbindings redenen :/
Heeft er niets mee te maken. Inloggen gaat hier ook brak. Gebeurt zo vaak dat ik me er echt niet meer druk om kan maken.

{signature}

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoe weet je zo zeker dat het aan een msn virus ligt. Ze hebben hun pc 's nachts aan laten staan, iets dat door velen wordt gedaan.

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:45:
Ik weet niet of er hier op GoT al een draadje over loopt (check de search ;)) maar anders kijk je even hier :)

@ TS: opstarten met netwerkmogelijkheden en dan virusscan?

[ Voor 7% gewijzigd door Truus op 23-01-2005 17:59 ]

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

Verwijderd

Truus schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:58:
[...]

Ik weet niet of er hier op GoT al een draadje over loopt (check de search ;)) maar anders kijk je even hier :)
Probleempje bij Microsoft, .NET was down.

genoeg gezeur, laten we de TS proberen te helpen :)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een virus / worm / whatever dat via MSNMsgr werkt zonder dat de gebruiker moet "dubbelklikken" zou wel eng zijn ja. En een reden om met z'n allen er heel erg snel vanaf te stappen :P
de pc's starten alleen nog maar op in veilige modus en meer niet. .. iemand een idee ?
Het zou erg veel helpen als je meer informatie gaf. Foutmeldingen, event log, wat geven scanners aan, zijn de "opstart"/"crash" tips in Windows Operating Systems - FAQ relevant en wat is daar het resultaat van, etc. ;)

edit:

Discussies over ht eniet kunnen inloggen op het MSNMSgr netwerk lijken me hier trouwens offtopic en zijn hoe dan ook overbodig zolang er niet iets vreemds aan de hand is :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 23-01-2005 18:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:43:

msn in nu zelf voor veel mensen down... iemand een idee ???
Hoe kun je een virus krijgen via MSN terwijl je zelf helemaal niks doet :? Het is toch zo dat je met MSN een bestand moet accepteren van iemand en dat als jij niks accepteerd er ook niks gebeurd?

[ Voor 37% gewijzigd door LifeTecH op 23-01-2005 18:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bij het opstarten komt geen fout melding dat is juist het probleem. en ze hebben niks geaccepteert via msn. En omdat het bij 2 mensen is en het enigste wat ze gelijk hadden dat ze msn aan headden staan lijk het dat het dat is.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Mwoa, ik zie het ook wel gebeuren dat ze gewoon niet fatsoenlijk gepatcht waren oid. en ze dus via bijv. Windows services zijn "gepakt". Als het al malware is, maar lees daarvoor de rest van mijn reply nog eens: we need info ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Nieuw virus verspreidt via MSN

Uitgegeven: 21 januari 2005 14:24
Laatst gewijzigd: 21 januari 2005 15:42
AMSTERDAM - Er woedt weer een nieuw computervirus rond. Deze keer is het populaire chatprogramma MSN de klos. Ongemerkt kan het virus, genaamd Bropia.A , zich verspreiden via de contactlijst van MSN Messenger, zo meldt Webwereld.

Bropia.A opent een 'achterdeur' in de pc, waardoor kwaadwillenden de controle over de pc kunnen overnemen.

Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=471638&c=53
Pagina: 1