Toon posts:

Sky drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb zojuist mijn Sky computer geformatteerd. Nu heb ik Windows XP er weer op gezet alleen werkt het halve systeem maar. Ik kan bijvoorbeeld niet op Internet omdat ik de netwerkkaart niet geinstalleerd is. Ik kan em ook niet geinstalleerd krijgen omdat ik de drivers nergens kan vinden! Weet iemand waar de Sky drivers te downloaden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, we hebben geen drivers voor Sky Windows XP, Sky moederborden of Sky netwerkkaarten!
Zoek uit welke netwerkkaart je precies hebt, en zoek dan uit waar je de bijbehorende driver(s) kunt verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:01:
Sorry, we hebben geen drivers voor Sky Windows XP, Sky moederborden of Sky netwerkkaarten!
Zoek uit welke netwerkkaart je precies hebt, en zoek dan uit waar je de bijbehorende driver(s) kunt verkrijgen.
Wat bedoel je daarmee? Wie zijn wij? Betekent dit dat Sky die drivers niet levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sky maakt geen drivers, Sky voegt alle losse componenten samen tot 1 geheel en verkoopt dat geheel onder de naam Sky (net als Dell, HP, Compaq, etc).
De componenten zijn van diverse makers en hebben dus ook de drivers nodig van de specifieke drivers. Om een goede driver te vinden zul je dus eerst moeten weten wie de maker van het component is waarvoor je drivers zoekt, anders kunnen we ( = GoT) je ook niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Er zijn 2 mogelijkheden:

1: Ga naar de site van Sky en ga daar naar drivers zoeken van die pc
2: Download Everest (te vinden via google) en achterhaal zo welke onderdelen in die pc zitten, om zo per onderdeel er een driver van op te zoeken. En die drivers kun je dan weer vinden door op het type te zoeken bij google bijv. of gelijk naar de site van de fabrikant van het onderdeel te gaan.

Wel een beetje een beginnersvraag.. les 1: alles is te vinden via google! (als het gaat om dit soort dingen dus)

[ Voor 4% gewijzigd door Xof op 23-01-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoals je hier kan lezen ben jij niet de enige die graag wil weten waar die drivers nou eigenlijk te vinden zijn. ;) Hier staan tevens wat tips bij het zoeken (waarvan de twee belangrijkste al zijn genoemd door Xof), waarmee je goed op weg wordt geholpen. :)

Ik geloof dat je er hiemee al uit komt; 9/10 keer zijn de drivers namelijk zo gevonden. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.