Toon posts:

Beste ondergrond optical mouse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben wel benieuwd naar de ervaringen. Ik bedoel dus de kleur cq de structuur van de ondergrond.
Zelf heb ik een wit bureaublad met een beetje relief dr in.

Verwijderd

Een klasgenoot van mij heeft een Optical Mouse aan z'n laptop hangen. Hij gebruikte een of ander 3D muismatje, met 'kussende' lippen. Hee leuk, maar hij heeft 'm weg moeten doen omdat de muis er gek van werd.......lachen!!!

Grtzzz

Verwijderd

Ik heb een wit "keukenblad" als ondergond en dat gaat goed. 8-)

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

pffffffffff

Ik heb een doos gemaakt, die waterdicht is, en aan 1 kant een rubberen gat erin, met een heel dun handschoen-like plastic. In de box zit harde doorzichtige gelij, .. en daar muis ik 3d mee. reflectie is heel tof van het rode lichtje in die box.

(eigenlijk is dat niet waar, en heb ik gewoon een groot blad gekocht en op maat gemaakt voor de werkkamer en daarop mijn hardware, onbewerkt hout, en geen probs met optical muis)

http://mrfloris.com

Verwijderd

Alles behalve een spiegel, heb ik begrepen.
Hij doet het wel op een glasplaat :)

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:49
Ik heb een chello muismat. Is zown plestik muismat met hele kleine groevjes. Zelfde soort als de colin mcrae rally 2.0 muismat (op lannium gewonnen met [=$terf=] Je zweeft als het ware op het materiaal. Het nadeel alleen is dat er sommige delen niet fijn werken. Dan krijg je de bekende hapering van de eye muizen. Dit voorkom je door gewoon niet op dat deel te komen. Simple as that, maar heb daar maar sporadisch last van.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:07
ik gebruik uhm gewoon op mijn houten buro blad.

of op de zijkant monitor, plafond, onderkant buro, rug hand .. boeit uhm allemaal niets

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Ik gebruik nog steeds dezelfde (f 2.50) muismat als toen ik nog een muis met een balletje gebruikte. Niet omdat 't de muis (M$ Intellimouse Optical of zo) iets uitmaakt, maar omdat ik 't lekker zacht aan m'n pols vind.

Verwijderd

Alle ondergrondjes behalve een spiegel en een rood oppervlak. Ik heb hem zelf gewoon op m'n Leen Bakker bureau liggen.
Pagina: 1