Toon posts:

gratis inbel acount nieuwzeeland

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga volgende week naar nieuwzeeland. Ik heb daar een prepaid kaart voor mijn tel

Nu zoek ik een privider daar, waar ik via mijn moniele tel gratis kan inbellen. om foto te uploaden.

Heeft iemand enige idee, heb me al suf ge googlet.

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-01 10:48
Veel plezier daar ! Waar ga je precies heen ?

Het uploaden van foto's via 9,6 kilobit per seconde lijkt me geen pretje. Als je geluk hebt haal je 1,2 kilobyte per seconde, dus dan ben je al snel een paar minuten bezig met een foto. Ik weet niet hoe je rond gaat reizen, maar als je in hostels verblijft, dan zal je merken dat er meestal wel internet-toegang is en je vaak ook gewoon een camera ofzo op zo'n pc kan aansluiten.

De grotere hostels hebben nog weleens helemaal ingebouwde / afgesloten computers, maar bij een kleiner hostel kan je meestal zo je foto's uploaden.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 12:31

Ginz

Trek Superfly 5 powered

+ het feit dat veel providers het niet ondersteunen om data te versturen/ontvangen met een prepaid

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Kom er net van terug en zelfs in Milford Sound (100 km van het dichtstbijzijnde dorp) is er een hostel dat internet aanbiedt (een gedeelde dialupverbinding, duurde 8 minuten om in Hotmail te komen). Bovendien is mobiele dekking niet echt supergeweldig. Je bent sowieso al in een dorp om bereik te hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broer is daar, (als backpackker)

Ik ben ook vaak in spanje geweest, en daar waren de computer altijd zo af geschermt. dat je niets mee kon doen.

Ik ga aanstaande zaterdag, naar auckland. wat een zit zeg.

Het worden maar kleine foto's, voor de thuis blijvers. 15 tot 20 kb.

ik vrees dat ik daar even moet gaan zoeken.. of toch nog iemand??

voor de liefhebber, www.sfgt.nl/nzl.htm
Het is wel mijn first website haha B)

ps. is het weer al wat beter.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 09:30 ]

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-01 10:48
Hmja mijn ervaring in NZ is dat 50% van de internet-computers gewoon "open" is, zeker in hostels. Een gratis dialup provider kan ik helaas niet vinden, maar anders zou je dat gewoon bij een vodafone sales point 's moeten vragen. Of kijk op vodafone.co.nz en mail ze even.

Veel plezier in ieder geval, want 't is echt 'n topland :)

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-02 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Kijk eens op de websites van IHUG en XTRA. Misschien hebben ze dat. www.ihug.co.nz / www.xtra.co.nz

[ Voor 48% gewijzigd door Barca op 24-01-2005 19:56 ]

Pagina: 1