Toon posts:

[printer] kan niet verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP Deskjet 3650 en ik wilde een document dat geprint moest worden verwijderen alleen dit ging niet. Vandaag heb ik die account weg gegooit en niet aanged8 nog te kijken voor de printer, dus ik probeer de printer weg te gooien (en de printopdr8 ook) maar dat kan niet... printer opnieuw installeren loopt ie nu op vast! hoe kan ik de printer helemaal weg gooien zodat ik m daarna weer kan installeren (en staat nu bij printers bezig met verwijderen)

tx

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-02 18:56
Verwijder de printer via het configuratiescherm/systeem/device manager, haal de kabel van de printer uit de pc en probeer via hetzelfde configuratiescherm/software de printersoftware te dé-installeren.

Vermeldt anders even het type OS dat je gebruikt.

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gedaan dan zegt ie dat het niet kan omdat er printopdr88 in de w8 rij staan en nu staat er onder verwijderen... ik gebruik XP home

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-02 14:03

Orac

Ik mis je papa.

Even je Print Spooler service stoppen en starten en je opdracht is weg. Normaal gesproken is dat ook het geval wanneer je XP herstart. Daarna kan je je printer verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
:( geprobeert te restarten, werkt niet... nog meer tips? er staat nu onder hp3650 bezig met verwijderen...

Verwijderd

In plaats van de pc opnieuw op te starten kun je beter de Service Printer Spooler even netjes stoppen.

Of je neemt de weg via CTRL ALT DEL en beeindigt spoolsv.exe

Verwijderd

Topicstarter
yeah! hij is weg, bedankt allemaal voor jullie tips :)
Pagina: 1