Ik ben nu een tijdje bezig geweest met Yoshi's Island(snes) maar dan op de pc met een emulator(ja ik heb het originele spel ook, dus het is niet illegaal. ik speel het op pc omdat het met het saven van games dan makkelijker is). alleen, nu heb ik het dus uitgespeeld en kan ik niet meer verder, heeft iemand een idee hoe ik het laatste extra level nog kan spelen?
je moet alle levels 100% hebben, dus ook de eindbaas, daarna moet je resetten geloof ik, maar of dat goed werkt via de emu.... weet ik niet.
Moet kunnen met een emu.. doet in feite precies hetzelfde (mits het een goeie is: ZSNES dus)
"I sit in my room and imagine the future."
dat heb ik geprobeerd met zsnes, dan krijg ik een zwart titelscherm met 5 sterren, maar de levels zijn niet uitgespeeld, je begint dan weer bij 1-1, dus... ik weet het niet
ik heb dus nu als savegame het eindscherm (met the end)
Ik dacht dat er misschien wel een code was die je op je joypad kan indrukken zodat je verder zou kunnen spelen
Ik dacht dat er misschien wel een code was die je op je joypad kan indrukken zodat je verder zou kunnen spelen
als je 'm met 100% uitspeelt ben je klaar, het enige wat er dan nog is zijn de 6 sterren, en dat je met de slot-machine mag spelen, meer is er niet.
dus alleen voor de slot machine, voor de eer heb je het al gehaald
dus alleen voor de slot machine, voor de eer heb je het al gehaald
hmm.. okee, alleen het laatste extra level heb ik dus ook nog niet kunnen spelen, maar ik heb het wel gezien nu denk ik, als er toch niks bijzonders gebeurt....
Zijn die spellen legaal op het internet te krijgen? ik zoek namelijk yoshi's Island 2, die heb ik vorig jaar zoveel in de vakantie gespeeld, dat ik die nu ook weer ff wou gaan spelen.
yoshi's Island 2 bestaat niet (niet voor zover ik weet!), maar MarioWorld2=Yoshi's Island, en je had ook een N64 variant geloof ik.
MarioRPG is ook grappig, maar nooit officieel hier uitgekomen, dan moet je toch echt gaan emu'en, net als Secret of Mana 2, oftewel Seiken Densetsu ofzoiets.
btw, ik heb die allemaal op m'n hd.
MarioRPG is ook grappig, maar nooit officieel hier uitgekomen, dan moet je toch echt gaan emu'en, net als Secret of Mana 2, oftewel Seiken Densetsu ofzoiets.
btw, ik heb die allemaal op m'n hd.
Pagina: 1