Toon posts:

[WIN2000] BSOD's en recovery heeft geen effect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde af gaan stappen van Windows XP omdat ik daar zulke nare ervaringen mee had. Dus ik installeerde windows 2000. Ik heb sindsdien veel last van dat windows 2000 zegt dat er systeembestanden corrupt zijn. (dit zegt hij als je een blauw scherm krijgt). Nu probeer ik via de cd van de windows2000 setup het herstelproces te doen. Maar hij zegt: "De setup kan geen installatie van windows 2000 vinden en dan kan ik alleen nieuw opstarten waar het probleem zich opnieuw voordoet. Ik heb al in recovery console systemroot gedaan (op pad: c:\WINNT) (ik weet niet of dit het normaal gesproken oplost) maar dat heeft geen effect. Ik heb dus ook geen nooddiskette en heb daar ook niet veel aan want heb door die medionpc geen diskettestation (recoverycd daarvan werkt niet want heb toen ik m kreeg de schijf opnieuw gepartitioneerd). Is de enige oplossing het steeds maar weer herinstalleren van windows 2000? Of is er nog een andere oplossing. (bijv een noodherstelcd die ik nergens kan vinden) Trouwens een cd die ik van een vriend had geleend geeft op ten duur ook foutmeldingen en over het algemeen komen deze vaak na windows update.