Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 15:24
Op diverse plaatsen kan je nu voor rond de 300 euro onderstaand navigatiesysteem van medion kopen.

Doordat dit een alles in een apparaatje is, lijkt me het wel een aardig systeempje, zonder allerlei losse kabels ed. en het is ook nog eens niet duur.

Op het internet is er niet echt veel over te vinden, er zit een 300mhz Xscale processor in en hij draait op een iets aangepaste versie van windows mobile 2003. Ook zijn er diverse handleidingen te vinden om hem met TomTom te kunnen laten werken.

Gezien de lage prijs had ik toch wel verwacht er hier op GoT iets relevants over te kunnen vinden, maar helaas..

Zijn er mensen met ervaringen met dit naviagatiesysteem?

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/t.hulsman/kevin/tweakers/medionnavigatie.jpg

Somewhere in Europe...

Verwijderd

Is er niet een apart topic voor dit soort aanbiedingen?

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 15:24
Bij nader inzien had i best in dat topic gekund ja,

Ik vond het eigenlijk niet echt een Gadget, meer een 'serieus' gebruiksvoorwerp.

Somewhere in Europe...

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:11
Ik heb deze ook, en hij werkt goed!!

Op www.handyfragen.de en www.flitspalen..nl staat een tweak om een windows desktop te krijgen, divx af te spelen en flitspalen in je kaart te proppen, zelf ook gedaan en werkt perfect!

Verwijderd

liquid: kan je nu ook tom tom installeren op deze medion??
Is hij snel in reactie??
Wat zijn jou ervaringen?