Aangezien mijne kapot was gevallen ben ik bij de blokker een nieuwe gaan halen en heb met moeders hobby verf er eentje na gemaakt, zeg eerlijk wat je ervan vind
[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 23-01-2005 15:10 ]
Kon dat maar, ik denk toch dat Apple een copyright op dat logo heeft, dus gaat het je als nog geld kostenDaannO schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:08:
patent op nemen en aan apple verkopen daarna!
als je op de tweede foto kijkt hier zie je dat ie wel degelijk symetrisch is. Maar ik moet je toch gelijk blijven geven, want het slaat nergens opff serieus, dit topic slaat natuurlijk nergens op. Waarschijnlijk is de iMok op een andere mok geprint ofzo. Had je niet een wat meer symetrische (boven/onder even breed) mok kunnen nemen? Past wat meer bij appleontwerp...
Mooi gedaanMr.S schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:18:
nog 2 foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb goed gezocht maar kon niks vinden dat hier enigzins bij paste, dus acht ik, dan maar een topic starten.
[...]
als je op de tweede foto kijkt hier zie je dat ie wel degelijk symetrisch is. Maar ik moet je toch gelijk blijven geven, want het slaat nergens op
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
zo???????Low-Fi schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:34:
Heb je ook een foto van de onderkant?

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
Verwijderd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 16:52 ]
Gelukkig was het logo niet kapot dus kon ik dat bijna helemaal op transparant zetten waardoor ik heel simpel een kloon kon makenVerwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:52:
Ik heb nog een originele, een foto ter vergelijking:
[afbeelding]
Conclusie: Ongelofelijk netjes gedaan!
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq