Toon posts:

Swap image bij "terug" knop in browser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het maken van een site waarbij ik gebruik maak van "Swapimage". Op het moment dat er geklikt wordt op een navigatie button verschijnt er een image. Op het moment dat de gebruiker de "terug\back" knop gebruikt van de Internet explorer wil ik dat het image ook gewoon weer terug gaat naar het vorige image.

Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. Ik ben al aan het zoeken geweest hier en in google maar het probleem is wat lastig te omschrijven dus ik heb nog niets kunnen vinden.

Verwijderd

wat is je code? wat heb je zelf geprobeerd? en waar zit het probleem? we zijn hier blind als je ons niet even een voorbeeldje geeft ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Zo zet ik het plaatje:

<td width="80"><a href="test.htm" target="frmMain" onClick="MM_swapImage('imgMain','','images/index_16.gif',1)">[img]"images/index_07_nw.gif"[/img]</a></td>

Maar ik weet dus niet hoe ik het hoe ik het terug moet zetten op het moment dat de back knop wordt gebruikt.....

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
zo te zien gebruik je een frameset. dat wordt dan in de onload van elke pagina in het frame "frmMain" swapImage aanroepen in het frame waar je navigatie-knop staat.

[ Voor 12% gewijzigd door Genoil op 23-01-2005 19:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt inderdaad, ik gebruik een iFrame in een tabel. Ik ga de onload gebruiken. Eens kijken of het lukt

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er nog even niet uit. Hoe kan ik in de onload van pagina "X" een swapimage doen in pagina "Y"? (pagina "X" wordt geladen in een iFrame van pagina "Y").

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 16:42

André

Analytics dude

Dan zet je in de onload voor de functienaam dit: parent.:

code:
1
<body onload="parent.MM_swapImage('imgMain','','images/index_16.gif',1)">

Verwijderd

Topicstarter
Dat werkt, thanks