Toon posts:

Suggesties voor 15GB Legale Sharesize

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wilde eerst met FRAPS filmpjes van mijzelf opnemen in een game als Black HAwk Down, maar dat schijnt niet te mogen. nu wil ik dus 15 GB legale sharesize hebben, hoe krijg ik die het makkelijkst. het is voor DC++

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:50
Zou je kunnen uitleggen wat je bedoelt, echt helder wordt 't er niet op..

|>

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:56:
ik wilde eerst met FRAPS filmpjes van mijzelf opnemen in een game als Black HAwk Down, maar dat schijnt niet te mogen. nu wil ik dus 15 GB legale sharesize hebben, hoe krijg ik die het makkelijkst. het is voor DC++
Waarom mag je in een game geen filmpjes maken :? In css moet je soms zelfs filmpjes maken (onder wars) en waarom wil je ineens 15gb sharesize hebben :?

Je kunt 15gb legale sharesize krijgen door alleen maar freeware programma's te downloaden :)

[ Voor 17% gewijzigd door LifeTecH op 23-01-2005 15:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
BIJ DC++ moet je om een goede HUB binnen te komen zoveel GB sharesize hebben, meestal is dat 15GB.

en op Tweakzone zeiden ze dat je geen filmpjes uit games mag publiceren, omdat de game auteurrechtelijk beveiligd is. of denken jullie dat het wel mag?

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Ik gok om legaal te kunnun downloaden. Dan heb je dus wel share nodig om in de hubs te komen, maar ben je toch niet in overtreding ;)

Verwijderd

Topicstarter
kutkip schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:01:
Ik gok om legaal te kunnun downloaden. Dan heb je dus wel share nodig om in de hubs te komen, maar ben je toch niet in overtreding ;)
dit snap ik niet :S

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:31
download een aantal linux iso's en je hebt zo 15 gb
http://linuxiso.org

[ Voor 22% gewijzigd door robbert op 23-01-2005 15:04 ]

• LifeTecH
  • Niet online
In Nederland mag je wel films en MP3's downloaden, maar niet aanbieden. Dus als jij 15gb aan legale fileshare hebt, kun je in bepaalde hubs komen en daar films en muziek downloaden. Zonder dat je illegaal bezig bent ;)

Verwijderd

Topicstarter
LifeTecH schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:04:
[...]

In Nederland mag je wel films en MP3's downloaden, maar niet aanbieden. Dus als jij 15gb aan legale fileshare hebt, kun je in bepaalde hubs komen en daar films en muziek downloaden. Zonder dat je illegaal bezig bent ;)
jah, maar het probleem is dat ik geen 15GB legale sharesize heb :) :) :)

• LifeTecH
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:05:
[...]

jah, maar het probleem is dat ik geen 15GB legale sharesize heb :) :) :)
LifeTecH schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:59:
[...]
Je kunt 15gb legale sharesize krijgen door alleen maar freeware programma's te downloaden :)
robbertkrebbers schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:04:
download een aantal linux iso's en je hebt zo 15 gb
http://linuxiso.org
twee tips :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

deel je wat digitale fotos die je in RAW format maakt, op een 6MP camera zit je dan al gauw aan 8MB per foto.

Verwijderd

Topicstarter
dat linuxiso is dus geen illegaal spul als je dat upload? dan ga ik dat maar doen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je wilt blijkbaar veel en snel films / warez / etc. downloaden maar wil niet helpen met verder verspreiden. Als je vindt dat uploaden niet kan, moet je ook niet gaan downloaden. Software downloaden is ook illegaal en films downloaden is dan moreel fout ;)

Hoe "vals te spelen" en met legale uploads aan de limieten komen is nu wel duidelijk geloof ik. Wat wel en wat niet mag: pak zelf de voorwaarden er bij. Mijn gevoel zegt dat je best filmpjes uit spelletjes mag aanbieden maar dat staat vast in de papieren of de readme.txt's die je bij het spel krijgt als je koopt. Dit zelfde geldt voor Linux ISO's. Voor de rest loopt Gewone Files uploaden ook verboden? al en een topic is wel genoeg ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.