Met een nieuwe laptop zijn alle plaatjes korrelig in IE 6 het lijkt wel of ze allemaal verkeerd geriszed zijn. Met Firefox heb ik dat probleem niet. Ik heb al gezocht op google en instellingen doorgelopen maar kon niks vinden. alle tekst en flash is wel prima.
Je beschrijft het niet erg duidelijk. Heb je vaker met een notebook en/of TFT scherm gewerkt? Vergeet niet dat een TFT vaak meer detail laat zien dan een (slecht) CRT scherm. Probeer het eens met Mozilla Firefox.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Maybe een beetje offtopic maar waarom gebruik je Firefox niet gewoon?
edit: dan bedoel ik gewoon ipv IE he, ik heb wel gezien dat het daarin gewoon werkte
edit: dan bedoel ik gewoon ipv IE he, ik heb wel gezien dat het daarin gewoon werkte
[ Voor 41% gewijzigd door FlashBang op 23-01-2005 13:33 ]
Hmm gaat het dan om alle plaatjes dus ook achtergronden of banners etc? Of gewoon als je een plaatje in een nieuw venster laad. Je weet dat die deze dan resized naar de grote van je scherm. Maak anders eens een screenshot ?
You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
mm startposten lezen gebeurd tegenwordig ook ni meer zeker 
kan je misschien 2 screenshots posten (klein) dan kan je vergelijken
trouwens, IE laat somige kleuren al niet correct zien he. het zou kunnen dat het daardoor lijkt alsof websites korrelig zijn, plaatjes zouden echter wel goed moeten gaan (behalve transparantie in .png)
kan je misschien 2 screenshots posten (klein) dan kan je vergelijken
trouwens, IE laat somige kleuren al niet correct zien he. het zou kunnen dat het daardoor lijkt alsof websites korrelig zijn, plaatjes zouden echter wel goed moeten gaan (behalve transparantie in .png)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Zo'n kleine topicstart, en nog lees je de helft nietExirion schreef op zondag 23 januari 2005 @ 13:27:
Je beschrijft het niet erg duidelijk. Heb je vaker met een notebook en/of TFT scherm gewerkt? Vergeet niet dat een TFT vaak meer detail laat zien dan een (slecht) CRT scherm. Probeer het eens met Mozilla Firefox.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Mjah, my wrongSwerfer schreef op zondag 23 januari 2005 @ 13:32:
Zo'n kleine topicstart, en nog lees je de helft niet
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Het is de laptop van mijn pater en hij wil Firefox en IE kunnen gebruiken. Om goed te kunnen zien hoe zijn site er uit ziet maar het is bij alle plaatjes in alle sites. Als je ze opslaat en met een ander programma opent zijn ze wel goed. In firefox zijn er ook geen problemen ik zal zo even 2 screenshots maken.
DPI staat denk ik verkeerd. Controleer of deze op 96dpi staat
Configuratiescherm > Beeldscherm > Instellingen > Geavanceerd
Configuratiescherm > Beeldscherm > Instellingen > Geavanceerd
[ Voor 35% gewijzigd door qwertyuiop op 23-01-2005 13:49 ]
Ok bedankt de DPI stond inderdaad op 120 Nu is het goed
Pagina: 1