Toon posts:

Installatie van de driver wordt afgebroken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben een nieuwe videokaart op de computer van mijn dochter aan het installeren. Ik heb een GF FX5200 PCI gekocht om ook de nieuwere spellen aan te kunnen. De computer is een Dell Optilex van 2 jaar oud, met een pentium 3, 1,3 Gig, 512MB intern, 30 Gig HD. Tijdens het installeren van de drivers stopt het installatieproces steeds, vrijwel in het begin. Ik heb van alles geprobeerd, aangepaste installatie, SpySweeper afgesloten enz. Ik heb ook op het net rondgeneusd, maar kreeg daar geen antwoorden.

Wie heeft een tip voor mij?

Alvast bedankt,

bart

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kun je ook aangeven wat er exact gebeurt? Wat krijg je nog wél te zien als je de driver gaat installeren?

Welke windows versie gebruik je? Weet je verder zeker dat je ingelogd bent in windows met een account die administrator rechten heeft?

Download ook even voor de zekerheid de drivers opnieuw. Het kan wel eens gebeuren dat gedownloade bestanden niet goed zijn overgekomen en corrupt raken. Zelfde gebeurt als je de drivers vanaf cd installeert die bekrast is of wanneer de cd-rom speler niet helemaal lekker meer is..

[ Voor 54% gewijzigd door Palomar op 23-01-2005 13:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
OK,

Ik draai Windows XP professional NL editie. Ik ben ingelogd als administrator, met alle rechten. Als de installatie stopt, zie ik de instalshield blijven hangen op 6% en ik hoor een Windowsluidje. Als ik vervolgens kijk bij taakbeheer staat bij de installshield: programma reageert niet.

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:22
gooi ook even alle temp dirs leeg / weg:

windows\temp
Documents and Settings\username\Local Settings\Temp