Streep in laptopscherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10 21:46
Mensen,

Juli 2003 heb ik een acer travelmate 233LC gekocht .
De laptop werkt op zich prima maar het enige probleem is nu dat er in het laptopscherm een horizontale streep zit .

Er zaten in het scherm echter meer strepen maar die zijn verdwenen (weet ook niet hoe dat kan).

Nu is het natuurlijk zo dat ik uit de garantie ben met die laptop , dus wil proberen hem zelf te maken.
Ik zat te denken dat het misschien het kabeltje kan zijn ofzo die het scherm met de laptop verbind .

Weet iemand misschien of dit de manier is om dit op te lossen , of hebben jullie andere tips die ik nog kan proberen, want ik begin me te ergeren aan die streep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Je omschrijft het niet echt duidelijk, maar stepen duiden meestal op idd iets loszittends of je hebt artifacts (= brakke vga kaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:43
Als je hem vorig jaar Juli hebt gekocht neem ik aan dat je nog garantie hebt dus...maak er gebruik van ;)

[ Voor 20% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 23-01-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10 21:46
WiLLoW_TieN schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:58:
Als je hem vorig jaar Juli hebt gekocht neem ik aan dat je nog garantie hebt dus...maak er gebruik van ;)
Sorry bedoelde jaar ervoor , ben nog steeds niet gewend aan 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:22

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

je hebt sowieso wettelijk 2 jaar garantie.
Alsie stuk is, dan moet je gewoon Acer daarop wijzen. En blijven zeuren, dat ook.

Die 'streep' kan zoals Rs_003 van alles zijn, in het ergste geval is je GPU stuk of je scherm. Beide kan je zelf iig niet fiksen.

Misschien kan je een foto maken?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
pjottum schreef op zondag 23 januari 2005 @ 13:04:
je hebt sowieso wettelijk 2 jaar garantie.
Alsie stuk is, dan moet je gewoon Acer daarop wijzen. En blijven zeuren, dat ook.

Die 'streep' kan zoals Rs_003 van alles zijn, in het ergste geval is je GPU stuk of je scherm. Beide kan je zelf iig niet fiksen.

Misschien kan je een foto maken?
Daar zeg je het keyword: Zeuren :P

Maargoed, met een beetje geluk krijg je nog garantie. Heel vaak vragen ze niet de bon te laten zien, en kun je een beetje liegen over de aankoop datum ;)

Niet dat ik het ooit heb moeten doen, maar bij mij hebben ze nog nooit de aankoopbon gevraagd :)
Pagina: 1