Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 19:05
Hallo,

weet iemand een goede page die duidelijk weergeeft hoe je je Rio Carbon openmaakt?
Het spul zit verschrikkelijk goed aan elkaar gelijmd en ben bang hem te mollen.

Heb met m'n lompe poten de on/off knop doorgedrukt en wil ff kijken of dat nog te repareren valt.

Mvg....... Davy

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:19

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

ik denk dat je hem beter onder garantie kan laten repareren - dit hoor je zelfs met je lompe poten niet te kunnen. Als je hem zelf open maakt, gaat optie 1 zeker niet lukken..

ping 127.212.23.124

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 13:42

Elektronicanet

Leds do it!

Heb hier een exemplaar van iemand dat op excursie is geweest naar de wasmachine. Heeft ie helaas niet overleefd ;)
Maar ik heb 'm wel open gekregen, zonder beschadigingen. Je hebt een dunne platte schroevendraaier (liefst meerdere) nodig, waarmee je de behuizing open wipt. Op diverse plaatsen zitten klik mechanismen. Wees niet te bang, en wip overal de behuizing omhoog (ja dit gaat zwaar). Let er natuurlijk wel op dat je 'm niet beschadigd!

Ik heb 'm inmiddels open, en het compactflash schijfje van 5GB is gelukkig nog intact, maar de speler zelf werkt niet. Ik weet ook niet waar ik het moet zoeken :)

Edit: oeps 2005 :D Foutje :+

[ Voor 5% gewijzigd door Elektronicanet op 05-03-2006 17:36 ]

Nederlander in België

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Compact flash? :? Er zit toch een harde schijf in dat ding?

Enne, als je em open hebt, maak es foto's? :P Lijkt me leuk om te zien.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:07

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

RoD schreef op maandag 06 maart 2006 @ 07:32:
Compact flash? :? Er zit toch een harde schijf in dat ding?

Enne, als je em open hebt, maak es foto's? :P Lijkt me leuk om te zien.
Ik vermoed dat er een compact flash kart type I in zit. Dit is eigenlijk gewoon een portable hardeschijf. Werkt heerlijk. Wou er 1 kopen voor mijn Nex IIe Maar hij gaf het eerder op dan dat ik kon bestellen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 13:42

Elektronicanet

Leds do it!

Oh ik wil best foto's maken, maar die zijn op internet ook wel te vinden :p
De microdrive (zo heet dat ding dus) is nog 100% intact, ondanks de wasmachine behandeling.

Nederlander in België

• Mr-Beamer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-10 21:47

Mr-Beamer

And what shall I improve today

Bij ons op de TD maken we alles wat is dicht geklikt altijd open met een aardappelschilmesje
Het voordeel hier van is dat hij mee buigt.

To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:41
pjottum schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:59:
ik denk dat je hem beter onder garantie kan laten repareren - dit hoor je zelfs met je lompe poten niet te kunnen. Als je hem zelf open maakt, gaat optie 1 zeker niet lukken..
Garantie, ik denk dat dat moeilijk gaat worden Rio bestaat namelijk niet meer. succes met je Carbon! en ben de gelukkige eigenaar van een Rio Karma :)

[ Voor 7% gewijzigd door Vipertje op 06-03-2006 14:32 ]

Pagina: 1