Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gps reveiver ontvangst door achterruit ipv warmtewerende ...

Pagina: 1
Acties:

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:19

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Lees overal dat GPS receivers problemen hebben met de warmtewerende voorruit.
Denk ik nu te simpel of werken ze onder de achterruit wel?
Zit te denken aan de rikaline 6030 met bluetooth, dan kan ik die zo bij de achterruit wegwerken.
Zou dit de oplossing zijn?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

met mijn gps bluetooth die bij mijn route66 2005 mobiel zat heb ik geen problemen
meestal ligt ie gewoon in mn middenconsole en werkt perfecto

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 20:25
Als je een warmtewerende vooruit hebt werkt dat inderdaad niet (goed). Als je een bluetooth ontvanger hebt kun je deze op constante stroom zetten en onder je hoedeplank vastmaken met klittenband ofzo. Dan is deze ook gelijk uit het zicht (diefstal enzo...)

Houd er wel rekening mee dat als je een rechtopstaande achterruit hebt de ontvangst ook niet geweldig zal zijn.

Je zou eventuueel ook een zijruit kunnen proberen.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Master__R schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:32:
Als je een warmtewerende vooruit hebt werkt dat inderdaad niet (goed). Als je een bluetooth ontvanger hebt kun je deze op constante stroom zetten en onder je hoedeplank vastmaken met klittenband ofzo. Dan is deze ook gelijk uit het zicht (diefstal enzo...)

Houd er wel rekening mee dat als je een rechtopstaande achterruit hebt de ontvangst ook niet geweldig zal zijn.

Je zou eventuueel ook een zijruit kunnen proberen.
Precies mijn idee :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:25
Ik heb een BMW 3series uit 2003 en een Opel Corsa B uit 2000 gehad, beide volgens mij met warmtewerende ruit. Mijn wired gps (Haicom) heeft er wel last van, maar mijn BT TFAC gps heeft gewoon 10 satellieten, kwestie van proberen dus, maar bij de achtterruit is een veel gebruikte oplossing.

• Fiets
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 10:25

Fiets

A.K.A. Bambi

Meestal hebben verwarmde voorruitten wel een gps 'gat' waarin het wel zou moeten werken. Boven de achteruitkijkspiegel of rechtsonderin.

Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Fiets schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:47:
Meestal hebben verwarmde voorruitten wel een gps 'gat' waarin het wel zou moeten werken. Boven de achteruitkijkspiegel of rechtsonderin.
Niet bepaald de mooiste oplossing.

Pagina: 1