Toon posts:

[winXP] dll foutmelding bij opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren krijg ik bij het opstarten van mijn laptop met windows xp pro een dll foutmelding;
"Er is een fout opgetreden tijdens het laden van c:\program files\webspecials\webspec.dll
Kan opgegeven module niet vinden"

Ik heb al op mn gewone pc gezocht naar het bestand webspec.dll maar die heeft hij niet, weet iemand hoe ik deze foutmelding kan verhelpen?

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
na ff google http://www.scanspyware.net/info/WebSpecials.htm net wat ik dacht.

verwijder de regel waar na verwezen word ff uit je registero (hijackthis kun je hier voor gebruiken)

Beveiliging & Virussen hier staan meerder tips voor het verwijdern van adware/malware

[ Voor 59% gewijzigd door hessel|IA op 23-01-2005 11:04 ]

Grutte Pier fansels

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Spywareprobleempje dus, dit bestand is waarschijnlijk al verwijderd van je computer. Of ken je een programma webspecials?

Probeer eens te scannen met HitManPro of een analyse van je pc te maken met hijackthis. Er staat waarschijnlijk niet helemaal 100% gewenste software op.

Voor vragen over spyware en virussen hebben we een speciaal forum, namelijk Beveiliging & Virussen. Check de stickies daar ook goed, en warschijnlijk kom je er dan wel uit.

Als dit niet het geval is, open dan een topic met een duidelijke titel, een uitgebreid overzicht van wat je allemaal al hebt geprobeerd en gezocht met Google. En lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.