HDD fout

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• vezz
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-02 06:32
Ik heb Pas de computer van een kameraad inelkaar gezet , op zijn harde schijf stond al window xp prof. maar nu met nieuw mobo en cpu geeft de computer telkens als ik wil opstarten een "schrijflees fout" "Druk op Crtl + ALT+DEL voor te herstarten , ik heb ook al opnieuw windows proberen te installeren , maar dan dezelfde foutmelding, wat zou het kunne zijn?

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Gewoon kapotte harde schijf misschien?
Haal eens een scantooltje er overheen
Kijk hier: OM FAQ / Beleid voor de tooltjes van de fabrikanten.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je inzet toont en over inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis beschikt. Dat zie ik hier helaas niet terug. Ik zie nergens terug of je qua hardware zelf ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgevonden met betrekking tot het probleem. Dit had je kunnen door o.a. de FAQ van dit subforum te raadplegen.

Aangezien je hier relatief nieuw bent, heb ik het idee dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet serieus hebt genomen. Ik zou zeggen, klik terug daarheen en neem het alsnog rustig en aandachtig door. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;) Zie ook het mailtje dat je zodadelijk krijgt.

Dit topic is gesloten.