Toon posts:

[Maya] Crashed na 30-60 minuten met 100% CPU? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik ongeveer 30min tot 1 uur in maya loop te werken dan wordt hij in een klap super traag en vaak crashed hij zonder dat ik het kan saven, me cpu piekt ook op 100%..

Mijn hardware is

Pentium 4 3.0 GHz
Ati Radeon 9800 Pro
1024 MB DDR

Weet iemand waardoor dit zou kunnen komen, het komt niet door de history die delete ik regelmatig.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Videodrivers? Verander ze eens.
Maya update?

specs

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Gebeurt dit ook als je Maya opent en vervolgens niet gebruikt? Welkve versie van Maya gebruik je precies? Sinds wanneer speelt dit probleem? Ik pas ook je topictitel even aan :)

Maya 6 crashed > [Maya] Crashed na 30-60 minuten met 100% CPU? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Probleem speelt sinds dat ik het heb geinstalleerd eigenlijk... het leek wel of de eerste paar keer hij het niet had maar toen zat ik er niet zo lang achter volgens mij.

Maya 6.0

Vidokaartdrivers Catalyst.. volgens mij de laatste weet niet precies hoe ik versie daarvan kan zien... niet ouder als 2 maanden in ieder geval

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 17:35
installeer in ieder geval ff de patch naar 6.0.1 want maya 6.0 is een van de meest buggy versies die ze tot nu toe hebben uitgebracht. Dit zou je probleem kunnen verhelpen.

KnowYourBeans