Ik heb al het e.e.a. gelezen op het forum hier, en ook al flink wat gegoogelt, wat o.a. de volgende interressante review voorbracht. Shootout: Windows Mobile Smartphone vs. Symbian
Maar ik kan al met al niet echt een goede vergelijking vinden tussen beide mobiele OS.
De review geeft antwoord op een aantal vragen, maar ik wil meer weten. Zoals:
Zijn de daadwerkelijke functies meer afhankelijk van de telefoon, of van het OS ?
Als je geld teveel hebt (of goed kunt zoeken op het internet), voor welk OS is dan meer/betere/leukere/innovatievere/etc. software te vinden?
En dan bedoel ik alles van routeplanners tot spelletjes.
Welk OS is stabieler? (of applicaties voor welk OS )
Welk OS (is het OS-afhankelijk ?) gaat beter met de batterij om ?
Als er nog meer mensen zijn die vragen hebben in dezelfde richting, post ze maar gewoon erbij. Als degene die ervaring hebben met deze OS nog iets anders willen vermelden, waarom de een beter/anders dan de ander zou zijn, ga gerust je gang. Maar het blijft natuurlijk persoonlijk, dus geen flames of ononderbouwde argumenten
Maar ik kan al met al niet echt een goede vergelijking vinden tussen beide mobiele OS.
De review geeft antwoord op een aantal vragen, maar ik wil meer weten. Zoals:
Zijn de daadwerkelijke functies meer afhankelijk van de telefoon, of van het OS ?
Als je geld teveel hebt (of goed kunt zoeken op het internet), voor welk OS is dan meer/betere/leukere/innovatievere/etc. software te vinden?
En dan bedoel ik alles van routeplanners tot spelletjes.
Welk OS is stabieler? (of applicaties voor welk OS )
Welk OS (is het OS-afhankelijk ?) gaat beter met de batterij om ?
Als er nog meer mensen zijn die vragen hebben in dezelfde richting, post ze maar gewoon erbij. Als degene die ervaring hebben met deze OS nog iets anders willen vermelden, waarom de een beter/anders dan de ander zou zijn, ga gerust je gang. Maar het blijft natuurlijk persoonlijk, dus geen flames of ononderbouwde argumenten
Geen inspiratie