Toon posts:

A8V deluxe probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi

Ik heb een probleem ik denk trouwens niet dat dit aan het moederbord ligt maar goed ik zal het probleem eerst eens zo goed mogelijk voorleggen.

IK heb een nieuw moederbord , nieuwe prossesor , niewe geheuge

als ik mijn pc probeer op te starte doed hij het soms niet en soms wel als hij het niet doed geeft hij gewoon helemaal geen beeld, als hij het wel doed komt hij zover als het welkoms venster van windows xp en dan bam valt hij weer uit...ik heb de voeding al vervangen video kaart vervangen , en gebruike 2 veschilende hard disks en heb het moederbord ook al eens vervangen...

dit helpt echter niet heb ook al van alles geprobeerd in de bios maar iedere keer als hij in windows komt valt hij uit en soms start hij gewoon helemaal niet op, heb geprobeerd met 1 hard disk maar werkt ook niet.

dus waar kan het in hemelsnaam aanliggen...het enige wat ik nog kan bedenken is de prossesor (amd643500) .

heeft hier iemand meschien een ander idee.

sorry voor de spelling

Verwijderd

Je hebt dus nieuwe hardware waaronder een moederbord met een andere chipset dan je vorige... correct?

In dat geval moet je Windows herinstalleren. Aangezien deze op een totaal andere moederbord werktte.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar soms start de pc heelemaal niet op is dat dan normaal?

gewoon geen beeld soms moet ik hem 10x aan en uit zetten... ik denk niet dat windows opniew installeren daarvoor zal helpen ... of denken jullie van wel?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als hij helemaal niet opstart, gaan er dan wel leds branden of fans draaien?

Als dat niet het geval is zou ik eerst even een ATX reset uitvoeren en er zeker van zijn dat je systeem geaard aangesloten is.

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

offtopic:
Dus je ziet zelf dat de spelling niet goed is, waarom verbeter je dit dan niet?

Kijk eerst eens voor je Win opnieuw installeert of je wel de processor en de koeler goed erop hebt gezet, genoeg koelpasta etc,etc.

Ook is het handig om de FAQ van de start en hangproblemen door te nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Flame17 op 23-01-2005 10:45 ]

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Flame17 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 10:44:
[...]

offtopic:
Dus je ziet zelf dat de spelling niet goed is, waarom verbeter je dit dan niet?

Kijk eerst eens voor je Win opnieuw installeert of je wel de processor en de koeler goed erop hebt gezet, genoeg koelpasta etc,etc.

Ook is het handig om de FAQ van de start en hangproblemen door te nemen.
Misschien heeft ie wel dyslexie oid... Nooit te snel oordelen :)

Maar ff ontopic, flash de laatste BIOS er eens op.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Topicstarter
al een keer geflashed met de oude moederbord
heb btw ook de proccesor al een keer erop en eraf gehad met genoeg koelpaste
en de leds en fans gaan gewoon alemaal aan

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 10:54 ]

Verwijderd

Installeer dan gewoon Windows even opnieuw. Is in 20 minuten gedaan hoor (nog wel even al je spul weer herinstalleren :p).

Verwijderd

Topicstarter
maar windows heeft toch niks te maaken met of mijn computer beeld krijgt of niet?

hij will naaelijk zijn hard disk niet formateeren..

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Probeer eerst eens alle topic die hier staan:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Als je er dan niet uitkomt kun je hier een topic starten, maar dan wel met EXACTE specs en EXACT wat je geprobeerd hebt en de EXACTE uitkomsten. Brakke spelling is hinderlijk maar kunnen we wel overheen kijken. Onduidelijkheid op technisch vlak kunnen we niets mee :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.