Sometimes human's are...
dat wordt lachen als de auteur alle text naar vector heeft omgezet...

Overigens is het auteursrechtelijk betwistbaar om zoveel 'content' van een site op te slaan zonder dat er toestemming is gegeven en het blijkbaar ook moeilijk is gemaakt... dit valt een beetje half onder dezelfde kop als 'kunnen jullie me helpen dit mp3tje van deze website af te plukken'.
Overigens is het auteursrechtelijk betwistbaar om zoveel 'content' van een site op te slaan zonder dat er toestemming is gegeven en het blijkbaar ook moeilijk is gemaakt... dit valt een beetje half onder dezelfde kop als 'kunnen jullie me helpen dit mp3tje van deze website af te plukken'.
[ Voor 67% gewijzigd door HunterPro op 23-01-2005 09:02 ]
Er bestaan flash de-compilers. Ik heb daar al aardig wat leuke vector graphics mee 'geleend'. Misschien komt de tekst er ook wel uit, moet je even proberen.
True, true. Als jij die 10 kantjes nodig had om een nieuwe website voor de eigenaar te bouwen had je die wel van hem persoonlijk gehad...HunterPro schreef op zondag 23 januari 2005 @ 09:01:
dus wat moet jij met al die tekst, dit klinkt als nogal klakkeloos rippen van iets waar iemand wél hard op heeft zitten zweten. Spank me if I'm wrong.
DB'tje heeft een keer de hele tekst op de Franse flash site van Joan of Arc overgetikt voor 'n Frans spreekbeurt, lala
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs