XTC - pure info / wat iedereen weten moet

Pagina: 1
Acties:
  • 673 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18966

Topicstarter
Laten we het hier eens over gaan hebben.

Ik zou wel eens weten hoeveel mensen hier ervaring mee hebben.

1) Wat zijn hier de voor- na- delen van ?
2) Wat is het nou precies ?
3) Af of Aan te raden ?

Terwijl ik een beetje aan het switchen was las ik over Wiet, maar XTC is toch ook "in" ?

Ik hoop dat een kenner er toelichting op kan geven...en niet alleen leken.

Bedenk je ook wat het voor gevolgen kan hebben voor de jeugdigen onder ons, dus hou het Informatief.

Ik ben benieuwd wat voor re-acties hier op volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04 22:25
hmmz ik vind niet echt w&l maar ik zal ff kijken of er wat nuttigs uit voort vloeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op de teller staat dat er al meer dan 1000 bezoekers geweest zijn.

En geen reactie...vaag hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
welke teller :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
aargh topix is vaag :?

Ik drukte op post reply in de thread en dan post ie zomaar meteen een message van de vorige keer :? Ik moest nog een message intikken :? ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-04 17:00
Tsja, het is en blijft drugs, natuurlijk.

Zelf vond ik het indertijd wel een hele bijzondere ervaring: Ik zat in een kroeg met allemaal vreemden maar gevoelsmatig waren het waren allemaal vrienden van me.
Ik heb ook heerlijk getafelvoetbald met die shit in me lijf.

Maar er bestaat natuurlijk de kans dat je het zò prettig vind, dat je het de volgende dag wéér wilt, en de daaropvolgende wéér...
En dan krijg je van die gevallen dat er mensen aan overlijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-03 19:30

Theeboon

theebonen bestaan!

Op zaterdag 06 januari 2001 02:01 schreef morgoth het volgende:
aargh topix is vaag :?

Ik drukte op post reply in de thread en dan post ie zomaar meteen een message van de vorige keer :? Ik moest nog een message intikken :? ???
Dan gebruik je zeker Opera? Heb ik ook vaak last van :(

En verder: er zijn zat sites die ingaan op de voor & nadelen van vele drugs. Denk dat je daar beter terecht kan.

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
ja ik gebruik opera, maar ik stop nu met offtopic zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastian
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
En verder: er zijn zat sites die ingaan op de voor & nadelen van vele drugs. Denk dat je daar beter terecht kan.
Eigen ervaringen van tweakers kunnen anders zeer behulpzaam zijn.

Ik ben iig erg blij dat ik het heb gedaan. Ik kon daarvoor nooit echt van het leven genieten en dat pilletje heeft me laten zien dat ik dat wel degelijk kan doen. Ik ben sindsdien erg veranderd, en eigenlijk alleen maar in positieve zin.

Dit wil echter niet zeggen dat dit voor iedereen zo zal zijn.

Ten eerste is het belangrijk dat je echt goed spul hebt. Van slecht spul zijn de gevolgen niet te overzien, heb daar zelf gelukkig geen ervaring mee.
Ten tweede word je nogal roekeloos, je vergeet je grenzen nogal eens. Voor mij was het de eerste keer zo lekker dat ik aldoor meer wilde hebben. Ik had me van te voren voorgenomen om die nacht maar een kwart pilletje te nemen, maar dat werd uiteindelijk 1,5. Ook ging ik heel veel alcohol drinken, om het effect te versterken toen de XTC wat begon af te zwakken.

Basis regels voor het gebruik van XTC zijn dan ook:

- Gebruik het niet alleen
- Zorg ervoor dat je het met mensen doet die er al ervaring mee hebben en je dus kunnen helpen als het toch fout gaat
- Zorg ervoor dat, wanneer je even rust om je heen wilt hebben, dat dat ook kan. Het handigst is het om het de eerste keer gewoon bij iemand thuis te doen.
- Begin met een kwartje. Denk niet dat dat na een half uur niet werkt, het kan alsnog inslaan. Pas na 1 tot 1,5 uur nog een kwartje nemen. Doe het dus lekker rustig aan.

Op deze manier zie ik er geen kwaad in om het eens te proberen. Maar, bedenk wel dat het, geestelijk dan, wel degelijk een verslavende werking heeft. Als je het eenmaal een keer hebt gedaan, wil je het vaker doen. Het is zo makkelijk om op een feest, als je moe bent ofzo, even een pilletje te nemen. Ik sta wat dat betreft gelukkig wel redelijk sterk in mijn schoenen.

Persoonlijk ken ik maar weinig personen waarmee het echt slecht is gegaan dankzij dit spul, maar ik heb er al wel heel wat over gehoord. Uitkijken dus!

Ik hoop dat ik je hier een beetje mee geholpen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
More input !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyrill
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 16:20
XTC is al heel oud en komt uit MDMA voort, een drug . die sommige alternatieve psychiaters in USA gebruikten om bepaalde patienten te kunnen laten praten in vertrouwen. XTC puur is volstrekt onschuldig en kan je even "makkelijk" aan dood gaan als aan suiker of zelfs water. (je schijnt dood te gaan als je achter elkaar vele liters 99+ % zuiver water snel achter elkaar drinkt.) Daar bedoel ik mee dat het giftig zijn van een spul, een direkt verband heeft met de overschrijding van een voor elk spul kritische hoeveelheid. Pure XTC is dus in normale hoveelheden (dus niet 20 pilletjes ineens slikken) absoluut niet gevaarlijk en giftig. Vele malen minder giftig dan alcohol en sigaretten of zelfs marihuana.
Het effekt van XTC is dat het je ego passeert an daarmee je aangeleerde regels over sociaal verkeer, dit dus ten koste van je ego dat wil zeggen alles wat je geleerd hebt over wat je zou zijn.. Alcohol passeert geleidelijk bepaalde lagen van het ego zodat dieper liggende, maar nog steeds aan je eigen idee over jezelf houdende lagen naar buiten komen. Die eerste lagen die alcohol tijdelijk "afbreekt" zijn je kritische ideeen over goed en kwaad, wat wel of niet kan, zeg maar je normen en waarden. Daaronder wat alcohol intakt laat is je gevoels ideeen over jezelf, De bui met alcohol die je dan krijgt is dan nogal afhankelijk van hoe je diepere ik zich door de bank genomen voelt. Als je diep in je hart ontevreden of boos bent kan alcohol een slechte (vandalistische) bui opleveren. Die negatieve gevoelens echter zijn een direkte reactie op je eigen ideeen over jezelf en je medemensen. De negatieve aard van die ideeen levert de negatieve gevoelens. Bij XTC, al zou je die negatieve ideeen hebben opgelopen in je leven, worden ook gepasseerd,
Het grappige wat dan over blijft is wat je veel meer werkelijk bent: een positief open wezen dat (opeens) ervaart dat mensen met elkaar (blijkbaar op een dieper niveau) met elkaar verbonden zijn.
Het is jammer dat onze westerse cultuur zijn hang naar orde en regelmaat (en dus controle) zo hoog heeft opgevoert dat een fobische reactie is ontstaan naar middelen die het bewustzijn veranderen. De controle van de ander over diegeen die drugs gebruikt neemt zó af dat de staat er als de dood voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18020

Op zich wil ik het wel eens proberen, maar hoe kom je aan betrouwbaar spul?? Je leest dat er zoveel onzin verkocht wordt en een of andere onbekende dealer vertrouw ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-04 22:25

VROEM!

broembroem!

Pilletje laten testen door de GGD, die zijn vaak wel bij grote evenemten aanwezig. Ze hebben minder werk als ze voor je testen dan als ze puin moeten ruimen.

ieeeepppppp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 07 januari 2001 19:52 schreef VROEM! het volgende:
Pilletje laten testen door de GGD, die zijn vaak wel bij grote evenemten aanwezig. Ze hebben minder werk als ze voor je testen dan als ze puin moeten ruimen.
Kan ik gewoon naar de GGD toe stappen in mijn woonplaats voor het te laten testen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16882

Beste XTC-geinstesserde,

>XTC is al heel oud en komt uit MDMA voort,
>een drug...

Om precies te zijn: de werkzame stof in een xtc-pil is mdma. tenminste als je een goede pil hebt anders is het grootste gedeelte waarschijnlijk een amfetamine (of zoiets..)

>XTC puur is volstrekt onschuldig en kan je
>even "makkelijk" aan dood gaan als aan
>suiker of zelfs water. (je schijnt dood te
>gaan als je achter elkaar vele liters 99+ % >zuiver water snel achter elkaar drinkt.)

Inderdaad, dat klopt. Als je teveel water binnenkrijgt raakt je osmotische waarde in de war, daar kun je behoorlijk dood aan gaan.

Het is wel zo dat zo'n water-vergiftiging vaak op kan treden als je XTC hebt gebruikt: van al het dansen & de hitte kan je heel veel dorst krijgen...

>Daar bedoel ik mee dat het giftig zijn van
>een spul, een direkt verband heeft met de
>overschrijding van een voor elk spul
>kritische hoeveelheid. Pure XTC is dus in
>normale hoveelheden (dus niet 20 pilletjes
>ineens slikken) absoluut niet gevaarlijk en
>giftig. Vele malen minder giftig dan
>alcohol en sigaretten of zelfs marihuana.

Zou waar kunnen zijn, maar waar heb je dat vandaan? er is volgens mij niemand die deze gegevens zo de buitenwereld in zal sturen.. Voor zover ik weet houden ze nog steeds vast dat ze niet genoeg weten om te kunnen zeggen hoe schadelijk het is....

Succes er mee...

Meer goede info staat op: www.erowid.org

grtn, Bram

PS. Het is allemaal boek-wijsheid.. Ik heb zelf geen ervaring..

En sorry voor deze waarschijnlijk vreemde reply.. eerste keer dat ik dit hier doe & dus geen idee hoe te quoten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9498

Hmz, najah, zoals veel hier op GoT wel weten ben ik vijf jaar lang verslaafd geweest aan drugs (niet alleen XTC, ook speed, LSD, coke etc etc)..

Die vijf jaren zijn tot nu toe bepalend geweest voor mijn leven.
Ik heb erg veel meegemaakt, niet alleen positief...
Ik heb veel stomme dingen gedaan, zoals inbreken, vernielen en mishandelen...
Hier ben ik absoluut niet trots op, ik wou wat dat betreft dat ik er nooit aan was begonnen!
Maar aan de andere kant had ik het nooit willen missen! Wat een HEERLIJKE tijd heb ik gehad! Oh man, ik heb gefeest en gefeest en gefeest! Ontzettend veel vrienden gemaakt, en gehouden (althans, best veel, nadat ik inmiddels drie jaar (bijna) clean ben...

Het gevoel is niet echt te beschrijven, varieert ook per pil..
Toen ik begon (begin jaren negentig) was de kwaliteit gewoon superieur aan de troep van deze tijd.
August de Loor (van de drugstesten op feesten) heeft ooit zelfs pillen van me gekocht nadat ik ze bij hem had laten testen, hij had namelijk nog praktisch nooit zulke goede kwaliteit pillen getest, terwijl het 1996 was, toen de kwaliteit al eens stuk minder was. Tegenwoordig zitten er zelfs glassplinters in speed om maar eens iets te noemen...

Daarom is mijn eerste tip: KOOP NOOIT VAN EEN ONBEKENDE!!

Najah, ik heb nu opeens geen zin meer om nog een heel kutend te typen...Ik beantwoord nog effe drie vragen en dan hou ik er weer mee op, heb geen zin me hele verleden hier bloot te leggen :D
xovox schreef:

Voordelen: je wordt om een of andere reden een heel ander, meestal 'beter' persoon.
Zoals Sebastian al schreef dus.
Dit is puur psychologisch imho; je voelt je gewoon op het moment dat je leip bent lekkerder en dat werkt door op je 'normale' leven.
Nog een voordeel: je kan je eindelijk eens laten gaan, heeeeeerlijk! Niet alleen op feesten is het erg leuk (je, LEUK) om een pilletje (of meerdere :P) te hebben gehad. Ook een avondje thuis met een paar vrienden kan ontzettend leuk zijn.

Nadelen: Hoe je het ook went of keert: XTC is psychisch verslavend, het beinvloed je waarnemingsvermogen nog dagen (ligt aan de hoeveelheid die je hebt genomen natuurlijk) en ook op lange termijn heb ik gevolgen ondervonden:

Ben na enkele jaren wat mijn geheugen betreft snel achteruit gegaan, vooral KTG (Korte Termijn Geheugen)

Verder is het nu eenmaal zo dat je door het te gebruiken toch wel automatisch in een ander werledje beland: je krijgt meer en meer vrienden die ook gebruiken, waardoor het op het laatst echt ontzettend moeilijk word om er weer uit te komen.

DAT IS HET GEVAARLIJKSTE!!

2) Wat is het nou precies ?

Tsjah, die vraag kan je alleen beantwoorden nadat je je pilletjes getest hebt.
Als het een goede is (zoals die enen die August van me gekocht had) is het pure MDMA, en dan heb je ook gegarandeerd de LOL van je leven. Maar (te) vaak wordt de MDMA (soms zelfs geheel) verdereven door zaken als speed, heroine en coke, en jammer genoeg zijn er zelfs lame modderfokkers die er troep als rattengif in gaan gooien :(
Ik weet nog een houseparty in Heerenveen te herinneren waar mensen op het dak van het politiebureau waren geklommen en er niet meer af durfden omdat ze dachten dat ze achtervolgd werden...Dit kwam omdat er in die pillen Atropine zat, ik bedoel maar...:(

3) Af of Aan te raden ?

Erm, als het een zeer zuivere pil is is het absoluut AAN te raden, moet je gewoon eens gedaan hebben! Maar moch t je het gaan doen let er dan op dat je mensen om je heen hebt die weten wat er gebeurt als iemand leip is, en die je kunnen helpen mocht het fout gaan.
Het is (IMHO) ook heel erg belangrijk dat de mensen bij wie je zit het zelf ook gehad hebben, dit werkt namelijk niet alleen sfeerverhogend, maar, zoals gezegd, dan weten die anderen wat er in je omgaat...

Mocht je onder de 18 zijn dan raad ik het je wel af, want dan ben je simpelweg niet volwassen genoeg om rationeel te blijven denken en om goed stil te staan bij wat je doet... (Ik was eind twaalf, begin dertien toen ik begon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19322

Laat ik eerst wat zeggen over mijn gebruik:
in het begin slikte ik wel eens gewoon in de disco, gewoon 1 of 2 pillen. Op feesten waren dar er meer, nooit meer dan 6. Later ben ik me wat gaan matigen en nu slik ik alleen nog maar op feesten, :) niet meer dan 4.
Er is idd nogal wat verschil in spul dat je slikt, van goede kwaliteit tot echte gore trowp wat erin zit :r. Ikzelf heb nog nooit pillen laten testen, daar heb ik de moed niet voor.

Voordelen: je voelt je geweldig, machtig en bent helemaal energievol. Je kunt de hele wereld aan en al je problemen lijken te zijn verdwenen. Alles en iedereen is mooi, je gevoel voor werkelijkheid is weg en van tijd en ruimte heb je ook maar weinig besef meer.

Nadelen: het is slecht voor je lichaam, vooral bij slechte pillen. Het kost veel geld, anderen kunnen het aan je zien (pupillen). De dag erna ben je lusteloos, maar je hebt geen kater.

Feit is gewoon dat je ermee moet leren omgaan. Je moet weten waar je mee bezig bent en wat je kunt verwachten. Je moet nie denken: he gaaf, dit doe ik zo vaak mogelijk. Het moet iets speciaal blijven

Wat is het nou precies ?
wat erin zit? geen idee, kan erg verschillen zoals je al gelezen hebt

3) Af of Aan te raden ?
als je ermee kunt omgaan: aan te raden. Als je al vaker verslavende neigingen hebt gehad naar wat dan ook: blijf eraf. Het geeft je een mooi gevoel, maar weet ermee om te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16848

Ik heb niet alle reacties intensief gelezen en ik heb zelf ook absoluut geen ervaring met XTC.
Hier wat feitjes uit de literatuur.
XTC tast (waarschijnlijk al na enkele malen gebruiken) het serotonerge systeem in de hersenen aan. Stoornissen in dit systeem worden in verband gebracht met het optreden van depressies, paniekstoornissen en psychosen. In normale taal: als je xtc gebruikt heb je waarschijnlijk een grotere kans dan normaal om een depressie, paniekstoornis of een psychose te krijgen. Ook zijn effecten van xtc beschreven op het geheugen, met name op het korte termijn geheugen.
Niet erg aan te raden als je gelukkig oud wilt worden. (Maar laat je door mij niet tegenhouden, er zijn nog genoeg mensen op deze aardkloot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb geen ervaringen met XTC, dit omdat zoals genoeg beschreven staat, de kwaliteit betwistbaar en slecht te testen is. Daarbij ken ik niemand die mij goed spul kan leveren.

Ikzelf zit momenteel aan Ephedra, Guarana en Eclipse. De meeste zullen nu denken : wat is dat nou weer voor onzinnig spul, en ik geef toe, het is niet te vergelijken met XTC, maar het werkt wel goed.

Ephedra is plantaardig, maar chemisch bereidt en geeft energie en het verhoogd de concentratie, je krijgt er geen opdonder van, maar als je de energie nodig hebt, dan krijg je die ook !!!(2gram minimaal innemen) Guarana (mits je genoeg gebruikt, dat is voor mij 3 gram) zorgt ervoor dat je jezelf vrolijk voelt en langer door kan gaan.

Eclipse is een combinatie van verschillende stoffen en dit geeft je het gevoel alsof je verschrikkelijk verliefd bent, dus je voelt je geweldig !!!!

Voordelen:
Het is legaal te verkrijgen/gebruiken (je mag er zelfs mee autorijden, maar dat raadt ik af) en de kwaliteit is altijd goed.
Je voelt je gelukkig, stabiel, vrolijk, warm, gezellig en heel energiek, je concentratie gaat omhoog en je zintuigen staan op scherp. Als je alcohol gaat gebruiken, wordt je niet snel dronken, ik gooi er rustig 30 pilsjes mee achterover om dan nog recht te kunnen fietsen :). Pas wel op met sterke drank.
Je blijft je de dagen erop nog wat "probleem-vrijer" voelen.

Nadelen:
Je hebt daarna veel slaap nodig, ook al voelt het niet zo, je eetlust is weg en je concentratie is wat minder. Na een tijdje intensief gebruik, is het psychologisch verslavend (vooral Eclipse)
Bij Eclipse moet je maag leeg zijn, anders ga je gegarandeerd over je nek, staat ook op het doosje.

Kosten:
de kosten voor wat ik per keer kwijt ben:
4x Ephedra 3400mg F 5,00
6x Guarana 3000mg F 1,80
TOTAAL F 6,80

of:
4x Eclipse 2000mg F 30,00
5x Guarana 2500mg F 1,50
TOTAAL F 31,50

Af of Aan te raden
In principe kan iedereen het gewoon gebruiken, de effecten zijn de eerste keer niet zo sterk en je moet de dosis rustig opbouwen. Ik raadt het af om het elke dag te gebruiken, want dan begint het verslavend te werken, maar als je het alleen in het weekend gebruikt is er geen probleem. Je gaat er niet van trippen en je blijft helder denken, dus begeleiding is niet noodzakelijk, maar wel prettig.
Begin eerst met Guarana en Ephedra, voordat je aan Eclipse begint....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16848

Wat is er toch mis met een niet opgevoerd grijs hersenmachientje. Je moet niet alles willen tweaken. Hersenen moeten nou eenmaal langer mee dan een processor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15525

Pihkal Phenethylamine i hear know and love
Tihkal Tryptamine i hear know and love

:?;):P:)O+*D:Y):9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op onderstaande URL vind je vast wat je weten wil...
http://www.trimbos.nl/drugslyn/xtc.html

Op deze URL vind je beknopte feiten over meerdere shit enzow....
http://www.trimbos.nl/drugslyn/kenmerk.html

Zo! nu effe een sjonnie opsteken... :P:9
En daarna lekker: :Z:z

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mooi geschreven ELANAZ.
Ben je er nu ECHT helemaal vanaf ?
En heb je nog bijverschijnbselen ?

VipTweak, je maakt me nieuwschierig naar die DRUGS die jij gebruikt en tevens vind ik het wel een beetje schrikbarend...je hebt er al heel wat mee geexperimenteerd dus ?
Zijn die middellen dus op puur natuurproducten gebaseerd ?
Kan je daar meer over vertellen ?
Of misschien iemand anders...echt helemaal nieuw voor mij.

Bedankt allemaal voor jullie reactie(s)...het is zeker een leerzaam onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1626

het probleem met pillen is dat je nooit weet wat je krijgt (zoals door ander al gezegd)
maar toch word de werking van mdma omschreven als standaard voor de pillen

das raar want tegenwoordig zit er vanalles in behalve mdma
en het grootste bestanddeel blijkt amfetamine te zijn oftewel Speed ( en dat is pas echt rotzooi )

ik heb het zelf nooit gebruikt maar heb wel veel vrienden die het wel gebruiken of gebruikt hebben

1 daarvan die me altijd over probeerde te halen om ook een pil te nemen omdat het zo lekker was en geen kwaad zou kunnen,
hoort nu stemmetjes in z'n hoofd en stemmen in muziek die er helemaal niet zijn, hij is z'n huis en vriendin kwijt en verzorgt zichzelf niet meer goed

hij had/ en heeft grote plannen om house muziek te gaan maken maar met zijn psychologische gesteldheid zie ik het somber in en zal het niet lang duren voordat hij onder psychiatische behandeling moet

en die effecten zijn niet meer terug te draaien

en zo ken ik er meer die zichzelf helemaal naar de klote hebben geholpen
en dat doet wel pijn want het waren zulke toffe gasten/meiden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-04 15:48
Hmmz..Ik ga vanaf 1992 naar Housefeesten toe en vanaf 1993 gebruikt ik daar ook vaak wat.

Na een aantal jaren weet je (ik) het goed te doseren en gebruik je alleen nog op feesten en dus niet zoals toen een tijdje gewoon door de week. (dom dom dom)

Hierboven is zo'n beetje alles beschreven dus daar heb ik weinig aan toe te voegen.
Ik kan wel ervaringen vertellen maar das iets teveel typen.

Het is wel zo dat ik nauwelijks meer uitga zonder dat ik een pil (meestal meer) neem.

Alleen als ik met een paar vrienden een cafe induik dan drink ik alleen maar als we naar een disco gaan of naar een housefeest dan gebruik ik zoiezo wel.
Het geeft gewoon wat extra's aan de avond en zorgt er voor dat ik intens van de muziek kan genieten en dan ik fit ben en blijf om te dansen totdat de lichten aangaan.
Verder is het met een groep gewoon echt gezellig en vind ik het echt niet erg om door jullie veroordeeld te worden want ik weet voor mezelf dat ik echt geen verslaving heb en ik weet zeker dat als jullie een keer een pilletje zouden nemen,dat het een hele positieve ervaring wordt en dat het drugs denkbeeld ook zeker zal veranderen.

Het gebruiken van drugs beinvloed mijn dagelijkse leven ook niet.
Ik heb gewoon een bureaubaan en heb geen last van moodswings oid.

Wel is het natuurlijk zo dat als er op een zaterdagavond/nacht gefeest wordt, ik lig na een feest meestal tussen 09:00-15:00 zondags in bed,ik wel slecht te pas ben op een maandag en dan heb ik ook meestal vrij gevraagd.

Nou als er meer is waar je benieuwd naar bent of dat je wil weten dan is er altijd icq nog. (25327835)

Ik wilde/kon nog veeeeeeeel meer vertellen maar ik ben helaas niet zo'n typerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9409

Op maandag 08 januari 2001 21:27 schreef ELANAZ het volgende:
Hmz, najah, zoals veel hier op GoT wel weten ben ik vijf jaar lang verslaafd geweest aan drugs (niet alleen XTC, ook speed, LSD, coke etc etc)..
Is wel naar ja. Heb vorig jaar ook veel coke en amfetamines gesnoven met hier en daar een pilletje. Doorspoelen met veel drank, liefst vodka. (cocaine en vodka vind ik een yummy combinatie)
Duz het goede voornemen is om ff te kappen met het gedoe, ook omdat ik merk dat ik enigzins oppervlakkig begon te worden (ben, haha:() Geen probleem tot zover.
Laatst nog wel een nare droom: heb nooit heroine gedaan mmar droomde laatst dat iemand een spuit bende in mijn arm injecteerde. Omdat ik net enigzins wakker werd kreeg ik een heel zweverig gevoel op het moment dat ik die injectie kreeg. Scary!!
Merk wel dat ik geestelijk zwak ben, zo van: hmm, met mijn verjaardag kan ik natuurlijk best wel zus of zo tot mij nemen... Maar ik heb al besloten ipv zus of zo gewoon wat champagne in te slaan, hehehe>:)
Heeft ook wat met levensstijl te maken.
Ga dus ipv van clubben en discohoppen naar de bioscoop en zo. En lekker mezelf vermoeien en vermeien met zwemmen/sauna en hier en daar een zonnebankje. Succsez Elanaz!
('..I get knocked down, but I get up again,
oh no ya never gonna keep me down!!..'-Blur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 10 januari 2001 02:24 schreef xovox het volgende:
VipTweak, je maakt me nieuwschierig naar die DRUGS die jij gebruikt en tevens vind ik het wel een beetje schrikbarend...je hebt er al heel wat mee geexperimenteerd dus ?
Zijn die middellen dus op puur natuurproducten gebaseerd ?
Kan je daar meer over vertellen ?
Of misschien iemand anders...echt helemaal nieuw voor mij.
het is gebaseerd op Ephedra en Guarana, wat allemaal plantaardig is, maar wel chemisch wordt bereidt (vooral Eclipse), wat wil je precies weten??
En ja, ik experimenteer veel met deze combinaties, om de meeste kick te krijgen :), schrikbarend ?? Ik vindt van niet, zolang ik maar weet wat ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoe kan je weten wat je doet als je experimenteel bezig bent ?

Het lijkt mij een andere variant van de XTC-pil zelf...

Heb je zelf al XTC genomen en wat is het verschil met wat jij gebruikt ?
Dan bedoel ik de bijwerkingen.

Wees ajb voorzichtig...ik hoop dat je echt met 2 benen op de grond staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 10 januari 2001 22:22 schreef xovox het volgende:
Hoe kan je weten wat je doet als je experimenteel bezig bent ?
Doordat je het stap voor stap doet, weet je van tevoren ongeveer wel wat er gaat gebeuren (=ervaring)
Het lijkt mij een andere variant van de XTC-pil zelf...
Misschien, maar het is legaal te verkrijgen, dus altijd dezelfde kwaliteit en je weet zeker dat er geen andere shit in zit
Heb je zelf al XTC genomen en wat is het verschil met wat jij gebruikt ?
Dan bedoel ik de bijwerkingen.
Nee, ikzelf heb nog geen XTC gebruikt, ik zou niet weten hoe ik aan goede XTC moet komen, de bijwerkingen zijn ongeveer wel hetzelfde. Als ik de ervaringen van andere hoor, die wel goeie XTC hebben gebruikt, is XTC veel intenser.
Wees ajb voorzichtig...ik hoop dat je echt met 2 benen op de grond staat.
Ik ben heel voorzichtig en je blijft gewoon met beide benen op de grond staan, je kan ook gewoon helder denken (maar niet diepzinnig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Het spijt me maar ik heb toch echt alles uit de smartshop wel is geprobeerd en NERGENS echt wat van gemerkt.

Alleen een lichte lachkick gehad van Happy Campers en die waren 1 piek p/s !!!

Misschien heb ik niet die combo's geprobeerd die hier beschreven worden maar zelfde effect als xtc lijkt me echt stug.

Zal dan echt een hele milde vorm van dat effect zijn imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 10 januari 2001 23:20 schreef Nasty.Nate het volgende:
Het spijt me maar ik heb toch echt alles uit de smartshop wel is geprobeerd en NERGENS echt wat van gemerkt.

Alleen een lichte lachkick gehad van Happy Campers en die waren 1 piek p/s !!!

Misschien heb ik niet die combo's geprobeerd die hier beschreven worden maar zelfde effect als xtc lijkt me echt stug.

Zal dan echt een hele milde vorm van dat effect zijn imho.
Dat zeg ik dus al 10x, Nee, het is niet beter dan XTC, maar in ieder geval wel betrouwbaarder, de meeste SmartShop spulletjes werken bij mij ook niet, dus ga ik combineren, en vergeet niet dat ik er heel veel bier bij drink :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

hmz ff een vraagje van mij.Als je verslaafd bent aan roken (alleen gewone dodelijke sigaretten) is het dan nog veilig om een drug zoals wiet of XTC te proberen of is de kans dan groot dat je verslaafd raakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9498

Najah, die laatste vraag wil ik wel beantwoorden:

Ik heb namelijk altijd geroepen dat weed _op zich_ minder slecht is als gewone shag, en dat vind ik nog steeds!

Als je van weed een cake oid bakt ben je heel wat gezonder bezig dan als je een pakje shag per week rookt...

<EDIT> <SNIP> Degene voor wie het bedoeld was heeft het gelezen</SNIP></EDIT>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben juist heel blij met je verhaal.
Want daar gaat het tenslotte ook over.

Doelstelling is dat iedereen zijn conclusies kan trekken nadat er strax een slotje op zit.

We gaan dus gewoon verder...thx Elanaz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
>>Xovox

Heb je al besloten of je een keer iets gaat proberen en zoja wat?

Of misschien ook wel niet..zoja waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17467

Viptweak probeer in combomet Ephedrine ook eens Caffienepillen...voor de naboost.

Ik heb zelf alleen positieve ervaringen met XTC (MDMA) ikzelf neem alleen capsules MDMA 92%...Bodempje water in een bekertje cap opentrekken inhoud in bekertje beetje roeren
opdrinken.45 min w88...En je wordt getransporteerd naar een andere dimensie.

Wat ik lekker vindt aan dma is dat het geen zware hangover veroorzaakt de dag erna.

Neem nooit een pilletje al ken je diegene nog zo goed. De kans dat ze je bijelkaar moeten vegen is anno 2001 veelste groot.

GGD kan je inderdaad goed inlichten over pillen. Maar ja heb je net een verkeerde pil gekocht ben je gelijk 10,- a 15,- lichter...
Doodzonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Ik heb zelf alleen positieve ervaringen met XTC (MDMA) ikzelf neem alleen capsules MDMA 92%...Bodempje water in een bekertje cap opentrekken inhoud in bekertje beetje roeren
opdrinken.45 min w88...En je wordt getransporteerd naar een andere dimensie.
Ja die dingen zijn lekker!
Heb er met oud en nieuw nog een paar gehad en was echt redelijk outta here.. :)

Maarruh..45 minuten wachten??
Kweenie maar ik deed ze dus ook gewoon in een half glas cola en dan heb je het effect wel eerder! (ik wel iig)

Maar die dingen zijn dus idd zeer relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 11:34 schreef Nasty.Nate het volgende:
>>Xovox

Heb je al besloten of je een keer iets gaat proberen en zoja wat?

Of misschien ook wel niet..zoja waarom niet?
Nasty...SMARTass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Op donderdag 11 januari 2001 14:40 schreef xovox het volgende:

[..]
Nasty...SMARTass.
??

Ik deel wat ervaringen en vraag je dan wat en dan zo'n antwoord?

Normaal antwoord terug was leuk geweest.

*Edit* of je moet bedoelen dat je gekozen hebt voor SMARTdrugs maar lijkt me stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1626

nou toevallig kwma die jongen die ik in eerdere post beschreef vandaag langs

met een verwijsbrief van z'n huisarts
om naar Parnassia te gaan vanwege psychose

leuk hoor getransporteerd worden naar een andere dimensie :(

voor hem is er iig geen weg meer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat was niet de doelstelling van mij.

Doelstelling is om te kijken hoeveel taboe er nu op XTC zit en om iedere Tweaker te informeren over de DRUG.

Er was nog niets op T.net te vinden over dit o.w.
Zelf was ik ook nieuwschierig naar gevolgen etc.

Hoop hiermee je vraag te hebben beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb in mn omgeving best wel veel gebruikers van verschillende soorten zitten en ik kan eigenlijk maar een paar adviesjes geven, voor het geval dat je het wel zou willen gebruiken:

- weet WAT je gebruikt
- hou jezelf onder controle

Ga niet zomaar op een feestje meezitten "stoer doen", maar probeer het eerst relaxed uit !
Hou jezelf onder controle en neem een beperkte hoeveelheid mee, zodat je geen overdosis kan nemen.

Weet iemand waar ik aan Vin de Mariani kan komen (Coca-wijn)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
Op zaterdag 06 januari 2001 00:57 schreef morgoth het volgende:
hmmz ik vind niet echt w&l maar ik zal ff kijken of er wat nuttigs uit voort vloeit.
ehm ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 13 januari 2001 00:08 schreef Mister_X het volgende:

[..]
ehm ja welke?
Ik vindt dat dit wel degelijk een wetenschappelijke discussie kan worden, als iedereen ophoudt met dit soort grappen.

Ik probeer duidelijk te maken dat je gerust met drugs kan experimenteren en hoe je het dient aan te pakken. Is dat geen wetenschap??
Pagina: 1