Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke pocketpc voor mp3 en games?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen ik ben weer in een koopbui en zoek een pocketpc waar ik makkelijk een geheugen kaartje in kan doen, een hoofdtelefoon aan kan sluiten en goed muziek kan luisteren.

hiernaast zou het ook erg leuk zijn als ik er games als simcity en age of empires op kan spelen.. action en 3d games vind ik niet belangrijk om te spelen op dat ding.

ebooks zijn wel leuk om te lezen maar dat kan volgens mij elke pocketpc.

ik heb hier nog een 256mb cf kaartje liggen maar die hoeft er niet perse in te kunnen. maar er moet wel een sd of cf slot inzitten.

hierbij moet de accu minimaal een paar dagen meegaan.. ik weet niet hoe lang de ppc's nu ongeveer meegaan..

welke ppc raden jullie mij aan? of is een sony clié beter voor me? ik heb het eigenlijk niet zo op clié omdat ik geen zin heb om dure memorycsticks te kopen.

alvast bedankt voor de moeite.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Ik zou gewoon gaan voor een HP iPAQ, hierop vallen de door jouw genoemde spellen makkelijk te spelen .... bijvoorbeeld eentje uit de 22xx, 43xx of 6xxx serie :)

Sommige hebben wel Wifi, anderen niet .... de ipaq 2210 heeft zowel een sd/mmc als een cf slot :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Topicstarter
aha.. en heeft die 2210 ook bleutooth? er kan dan neem ik aan later ook navigatie op enz.

heb jij er zelf 1?

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 20:40
Ik zou niet voor de 2210 gaan. Deze is een stuk langzamer dan de 4150 welke ik
zelf heb. Verder beschikt de 2210 maar over een jaar garantie. Hij is zwaarder en
heeft geen WIFI.

Op beide kan trouwens gewoon TOM TOM of iets worden aangesloten

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-11 08:56
niks mis met de 2210. idd geen wifi, maar verder ok. snel zat denk ik zo.

alleen is het geloof ik nu een uitloop product. er zit ook geen windows pocket 2003 SE op (maar 2003 premium).

Verwijderd

Topicstarter
jullie raden dus wel een compaq ipaq aan, een vriend van me heeft een asus a620bt gekocht, best een leuk apparaatje maar heb er niet echt op kunnen werken nog.

zijn deze ppc's goed geschikt voor minimaal 128b mp3 bestanden?

ik verwacht echt heel veel van ppc's, ook het kijken van films enz.

maar misschien kan ik anders beter wachten op de sony psp voor films en muziek.

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik geloof dat mijn pocketpc de PSP alweer overtreft, dus daarom hoef je geen PSP te kopen. de Hx4700 kan realtime films afspelen op het originele fromaat, dus je hoeft het niet om te zetten of wat dan ook. En met een dual geheugen slot en de huidige prijs van geheugen kaartjes zit je al gauw aan de 1.5 gb opslag. En daar kun je heel wat op kwijt. Ik heb altijd een stuk of 4 Friends afleveringen bij me :) En als ik thuis ben kan ik alles streamen vanaf het wifi netwerk.

Als dat soort video geen probleem is dan zijn mp3's helemaal geen probleem, ik heb ook minstens een halve gig aan mp3 bij me, uiteenlopend van kwaliteit.

Daarnaast is hij ook heel goed met games (ook vanwege het vga scherm), hij draait zelfs de psx emulator op volle snelheid. Een potje GT in de trein is geen probleem. Ik denk niet dat je teleurgesteld zult zijn met een pocketpc. Zeker in vergelijking (kan dat?) met een handheld.

[ Voor 10% gewijzigd door Blue2k op 23-01-2005 10:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik vind het een hele mooie ppc maar de prijs is helaas ook erg hoog.

hoe speel je psx games op dat ding?

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik denk dat het apparaat dat je zoekt nog niet bestaat. De accu zal als je het dink flink gebruikt namelijk nooit meerdere dagen meegaan. Ik denk dat je erop zult moeten rekenen dat je het elke dag moet gaan opladen. Ik gebruik mijn TungstenT3 vooral als agenda en naslagwerk, dan gaat die een week mee, maar als ik naar films kijk of mp3s luister, gaat die hooguit 4-6 uur mee. De Tungsten T3 staat overigens niet bekend om zijn uithoudingsvermogen.

Voor de keuze tussen een Palm OS of een WinCE/PocketPC kan ik je aanraden vantevoren te kijken welke programma's of netwerken je wilt gebruiken. De mogelijkheden van de apparaten ontlopen elkaar eigenlijk niet zo veel.

Verwijderd

Topicstarter
als ik een pda zoek voor goed kwaliteit mp3 en een beetje ebooks lezen en simcity.. :)

palm of ppc?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 11:47

MaDLiVe

.-Observer-.

PPC :) Volgens mij is simcity niet beschikbaar voor de palm namelijk. Bovendien vind ik palm het palm platvorm was schaars met ppcOS heb je meer keuze uit pda's.

Neem een kijkje op pdashop.nl en maak je keuze :P (er zijn ook andere websites maarpdashop is lekker duidelijk).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 14:31

Len

Leeg

^^
http://www.ateliersoftware.com/palm/scc.html
SimCity is not compatible with Palm OS 5
(and does not run on Palm Tungsten T and Sony Clie NX and NZ series).
En dagen gaan die accu's niet meer mee als je het veel gebruikt :o

Free Tibet

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zelf sta ik ook voor zo'n keuze en na talloze dingen gelezen te hebben ga ik voor de nieuwe hx2110 (wou liever de hx2450 maar die is buiten mijn budget).

Voor een review: PocketPC-Club

• sebastius
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Waarom koop je niet een Nintendo DS? Of een PlayStation Portable?

Verwijderd

Topicstarter
nintendo ds heb ik al :) dinsdag krijg ik een movieplayer binnen zodat ik filmpjes enz kan bekijken.

maar wil er een pda bij voor andere dingen :)

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 01:06
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:18:
nintendo ds heb ik al :) dinsdag krijg ik een movieplayer binnen zodat ik filmpjes enz kan bekijken.

maar wil er een pda bij voor andere dingen :)
Hoezo geld teveel ;)

Verwijderd

wat je ook kan doen, pda kopen en dan gewoon een 4 gig spelertje bij de intertoys kopen voor 150 euro, openschroeven en geheugenkaart in je pda stoppen, dan kan je wel lekker veel muziek en films mee nemen

Verwijderd

Topicstarter
ds is niet zo duur hoor en het is een heel leuk apparaatje.

het verbaasd me wel waarom er nog niet aan fun met de stylus is gedacht in ppc games.

maarjah.. een ppc is weer voor meer doeleinden :)

• SvMp
  • Niet online
Als je er alleen maar wat spelletjes op speelt of MP3's luistert is een Acer N10/N30 of een iPaq uit de 19xx serie al voldoende en goedkoop. Voordeel aan de Acer is dat er zowel een CF- als SD-slot aanwezig is, de iPaq 19xx heeft alleen een SD-slot maar dat is op zich voldoende. De iPaq 22xx-serie en hoger heeft volgens mij geen zin voor de TS, duur en functionaliteit die toch niet wordt benut met alleen gamen en muziek luisteren.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:01
Ik ga binnenkort RX3715 kopen deze is gemaakt met als doel multimedia. En waarschijnlijk goed voor games, de RX heeft ook een goede batterij

[ Voor 31% gewijzigd door Cyrus The Virus op 24-01-2005 02:52 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-11 13:34

Ursamajor

Astrofotograaf

svdmeer schreef op maandag 24 januari 2005 @ 02:32:
Als je er alleen maar wat spelletjes op speelt of MP3's luistert is een Acer N10/N30 of een iPaq uit de 19xx serie al voldoende en goedkoop. Voordeel aan de Acer is dat er zowel een CF- als SD-slot aanwezig is, de iPaq 19xx heeft alleen een SD-slot maar dat is op zich voldoende. De iPaq 22xx-serie en hoger heeft volgens mij geen zin voor de TS, duur en functionaliteit die toch niet wordt benut met alleen gamen en muziek luisteren.
De N30 heeft volgens de specificaties alleen een sd en mmc slot... Geen CF dus...

Gadgets FTW!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

ik verwacht echt heel veel van ppc's, ook het kijken van films enz.
Dat doen de meeste mensen voordat ze er eentje kopen. Eenmal in bezig komen de praktische bezwaren allemaal te boven, en het feit dat je na 2 uur film kijken of fatsoenlijke brightness niet in de knoop moet komen met belangrijke PIM taken in verband met de batterij levensduur.

Alors.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:20
De Sony Clié TH55 (palmOS) draait 24 uur Mp3's. Dit is zo ongeveer het record. Dus (veel) meer hoef je niet te verwachten van welke PDA dan ook.

Verwijderd

de dell axim X50V heerst alle pda's tot nu toe!
16 MB videokaartje! er zijn games op die erg cool zijn inc tombraider!
werk zelf bij dell en heb al een tijdje een van de engineering sample's van de X50V.
moet zeggen na alle hp's die ik heb gezien vind ik deze het meest strakke pda!

# Microsoft® Windows MobileTM 2003 SE-besturingssysteem met Windows Media Player 10 Mobile
# Intel® XScaleTM PXA270-processor met 624 MHz
# 3,7 inch TFT VGA-kleurenscherm met een resolutie van 640 x 480
# Geïntegreerde Intel® 2700G multimedia-accelerator met 16 MB videogeheugen
# Geïntegreerde 802.11b en BluetoothTM draadloze technologieën
# Geleverd met 64 MB SDRAM en 128 MB Intel StrataFlash® ROM
# Geïntegreerde CompactFlash Type II en Secure Digital/SDIO Now! / MMC klaarsleuven voor flexibele uitbreiding

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2005 16:37 ]

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 09:59

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

@qualix: Krijg je een bonus op je werk als je reclame maakt :P ?

Verwijderd

Hann1BaL schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:25:
@qualix: Krijg je een bonus op je werk als je reclame maakt :P ?
helaas niet maar die x50v is wel super. gewoon je divx kopieren naar je sd kaart en kijken maar. geen rencode nodig omdat scherm 640/480 is. meeste divx is dat formaat standaard al.

• LightYears
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

K speel divx films via mn netwerk op mn asus A716 zonder haperingen met betaplayer, waarvoor zou ik ze dan re-encoderen?

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Pagina: 1