[XP] VIC32.DLL zomaar verdwenen*

Pagina: 1
Acties:

• papichulo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-04 21:43
Heb de voorbije week het softwareprogramma Print it-deluxe geinstalleerd. OS: windowsXP pro.
Het werkte enkele dagen perfect. Vandaag wou ik er eens terug mee werken. Maar dit lukte niet. Er komt de foutmelding dat dit programma niet kan geopend worden omdat het :| bestand VIC32.DLL ontbreekt. :(
Heb reeds enkele uren aan't googelen geweest maar ik vind niets. :|
Hoe komt dat dit zomaar verdwijnt en hoe kan dit herstellen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik denk niet dat iemand kan weten waarom er op jouw systeem spontaan bestanden verdwijnen, we kunnen natuurlijk wel gokken (een onhandige papichulo, een over-actieve virusscanner, een foutieve foutmelding, etc), maar met deze informatie schiet dat niet echt op :)

Wat heb je zelf al geprobeerd om hier achter te komen is dan ook de vraag - heb je het programma al eens geherinstalleerd? :)

• papichulo
Ik heb reeds een halve dag aan't googlen geweest en geen oplossing gevonden. :O Maar mijn vraag stelde ik omdat misschien iemand dit ook al meegemaakt had en de oplossing wist.
Het is niet de eerste keer dat er een bestandje ontbrak in de windows. Zoals overlaatst
C/WINDOWS/SYSTEM32/...... En heb dank zij jullie toen het probleem opgelost. _/-\o_ En hoe deze verdwijnt weet ik zelf niet. Want bij een unistall van software zal ik zeker geen extra bestand eraf halen wanneer dat wordt gevraagd.
Heb zelf de Print-it deluxe reeds eraf gehaald en hergeinstalleerd, maar tevergeefs.
Daarom heb ik besloten om windows te herinstallen.
En alles werkt nu perfect
Bedankt in ieder geval voor de reactie. _/-\o_
elevator schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:37:
Ik denk niet dat iemand kan weten waarom er op jouw systeem spontaan bestanden verdwijnen, we kunnen natuurlijk wel gokken (een onhandige papichulo, een over-actieve virusscanner, een foutieve foutmelding, etc), maar met deze informatie schiet dat niet echt op :)

Wat heb je zelf al geprobeerd om hier achter te komen is dan ook de vraag - heb je het programma al eens geherinstalleerd? :)

• papichulo
Een vraagje aan iedereen maar vooral aan Elevator.
Kan het niet dat er ergens een file spontaan verdwijnt zonder dat men iets van bestanden verwijdert?
Waarom die vraag? Je weet dat ik deze topic geopend heb i.v.m. het verdwijnen van VIC32.DLL bestand.
Toen heb m'n OS XP pro opnieuw geïnstalleerd en ook het software programma PRINT-IT deluxe. Nadien werkte alles perfect.
Maaaaar, sinds gisteren is dit probleem terug. En omdat ik XP nu niet opnieuw wou installen heb ik geprobeerd van het programma Print-it deluxe opnieuw te installeren. Dit lukt dan wel.
Maar het is toch niet de bedoeling, dacht ik toch, dat telkens als ik een programma wil starten in windows ik deze telkens opnieuw moet installeren. :?