[2003] Installatie COD server niet mogelijk*

Pagina: 1
Acties:

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
De situatie is het volgende: Ik heb een herinstallatie gedaan van 1 van onze game-servers en we hebben Windows 2003 erop geinstalleerd.

Ik wou vervolgens Call of Duty met de expansion installeren. De installatie van Call of Duty verliep vlekkeloos. Maar toen ik de installatie van United Offensive wilde starten kreeg ik de melding dat deze niet geinstalleerd kon worden onder 2003, maar wel onder de andere versies van Windows.

Nu vind ik het niet netjes om CoD met de expansion eerst te installeren op een andere computer en dit vervolgens over te zetten naar de server. En het installeren van 2K/XP op deze server vind ik zelf ook geen nette oplossing.

Heeft iemand een goede tip om dit netjes geinstalleerd te krijgen?
Ik heb geprobeerd om de data van de cd's te kopieren naar de CoD folder zoals deze normaal gesproken ook geinstalleerd wordt. Dit bleek helaas niet goed te functioneren.

Is er echt geen andere oplossing dan CoD-UO op een XP machine installeren en overpompen naar de server? Of kan dit verder geen kwaad?

Ik heb helaas op deze lokatie geen XP machine bij de hand.

Verwijderd

Als de installatie van een .msi gebeurt, zou je nog een msi-editor kunnen nemen.
Orca is van microsoft, alleen je download wel 350mb. Duurt dus even. Wat je ook kan downloaden is dit masai programma. Je hebt er wel .net voor nodig (kan je ook daar downloaden).
Uitpakken, installeren programma. File, open ..zoek je het msi bestand van de cd. En dan kan je gaan zoeken waar staat dat op windows 2003 niet geinstalleerd mag worden. En die staat of in feature, of in launchconditions. Als je hem gelijk krijgt, popup van 'niet op windows 2003' dan zit ie in launchcondition. Haal ze allemaal maar weg :) (niet in feature-table, die entries in launchconditions).

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-02 06:28
Ik wil ook eventueel alleen orca zelf wel uploaden naar mn webspace, heb em ooit geinstalleerd gehad en heb de map gekopieerd naar mn backup schijf toen ik ging reinstallen. Programma draaien en klaar. Maar dat van clipperd kan natuurlijk ook gewoon :). Werkt hetzelfde :).

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Bedankt jongens :) De MaSaI Editor heeft het dilemma verholpen _O_

[ Voor 7% gewijzigd door pSycho-Y2K op 24-01-2005 12:42 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
lichte titelfix