[FLASH] Multimedia cd directory structuur uitlezen

Pagina: 1
Acties:

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor school ben ik met een opdracht bezig om een multimedia cd-rom te maken, de bedoeling is dat er via flash de volgende directory structuur uitgelezen wordt :

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
ROOT
-- [STUD1]
-- -- PASFOTO.JPG
-- -- INFO.TXT
-- -- [SCREENSHOTS]
-- -- -- plaatje.jpg
-- -- -- plaatje .jpg
-- -- [FILES] 
-- -- -- programma.exe
-- -- -- flash.swf
-- [STUD2]
-- [STUD3]

Nu zat ik eerst te denken om dit alles te printen naar een xml file en deze via flash uit te lezen, het uitlezen is opzich geen probleem maar het printen naar een xml file wel. Nu heb ik verschillende manieren geprobeer oa. met javascript (activexobject) maar dit werkt weer niet met SP2.

Nu is mijn vraag: Hoe kan ik dit alles het beste aanpakken ? Moet ik gebruik maken van xml of is er een andere makkelijkere oplossing ? Dit alles moet wel client-side gebeuren op een multimedia cd-rom.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 10:26

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

kan niet met flash alleen, of er moet een fscommand truck zijn die ik niet weet (maar die je vast kunt googlen op 'fscommand +directory' of zo)

maar dit zie ik het meest met een klein visual basic appje of gewoon een txt bestandje op de cd te plaatsen.

Stoer; Marduq

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Ik zou gewoon met autorun een klein programmatje laten starten die de directory structuur naar een xml bestand schrijft en daarna het flash bestand opent en de xml aanlevert.

Voor zover ik weet kan je met flash alleen niet zien wat er in een directory staat.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Waar zou ik dan op moeten zoeken dan ? aangezien ik geen enkel verstand hebt van vb iod

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 10:26

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

XangadiX schreef op zondag 23 januari 2005 @ 04:23:
kan niet met flash alleen, of er moet een fscommand truck zijn die ik niet weet (maar die je vast kunt googlen op 'fscommand +directory' of zo)
of 'file system + flash'
of 'directory structure +flash'
of 'fscommand + directory'

beetje creatief zijn :P

Stoer; Marduq