Ik heb al een tijdje last van het probleem dat mijn tab sluit wanneer ik op de frontpage een reactie "submit". Ik gebruik Firefox (op Debian) met de instelling om _blank links te open als zijnde ieder andere tag, en andere instelling om geen nieuwe vensters te krijgen. Ik zie dus geen pop-up die weer wegfloept, mijn hele pagina floept weg.
Dit kunnen weleens oude instellingen zijn. Tevens heb ik de volgende op de default staan:
Dat dit gebeurt is heel irritant, want als ik moet altijd op zoek naar de pagina waarop ik een reactie heb gegeven
(Ik weet het, ik moet de reactie pagina gewoon in een tab openen). En als ik nog maar 1 pagina open heb, dan verdwijnt m'n hele Firefox, en moet ik hem opnieuw opstarten.
Ik vroeg me af of dit een bekend probleem is, of dat ik beter iets verder kan debuggen om een oorzaak te vinden. Ik kon niets in devtrack vinden. Mijn Firefox versie is
code:
1
2
3
4
| browser.block.target_new_window true browser.link.open_external 3 browser.link.open_newwindow 1 browser.link.open_newwindow.ui 1 |
Dit kunnen weleens oude instellingen zijn. Tevens heb ik de volgende op de default staan:
code:
1
| browser.tabs.showSingleWindowModePrefs false |
Dat dit gebeurt is heel irritant, want als ik moet altijd op zoek naar de pagina waarop ik een reactie heb gegeven
Ik vroeg me af of dit een bekend probleem is, of dat ik beter iets verder kan debuggen om een oorzaak te vinden. Ik kon niets in devtrack vinden. Mijn Firefox versie is
code:
1
| Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041219 Firefox/1.0 (Debian package 1.0+dfsg.1-1) |