ok hier is mijn pc samenstelling
Chieftec Midi Tower LCX-01SL-SL-B ATX 360W (zilver/zwart)
MSI K8N Neo2 Platinum
Amd Athlon64 3200+ winchester
G.Skill 1024MB PC4400@2.5-3-3 Extreme Series Dual Channel
-Of-
G.Skill 512MB PC4400@2.5-3-3 Extreme Series Dual Channel
Hardeschijf weet ik nog niet (weet niet zo veel van hardware) ik heb liever een ide Hardeschijf om dat ik geen geklooi wil hebben met sata drivers. maar als sata echt beter is ja dan toch maar.
wil een snelle HD (en hoef ook echt geen grote HD alleen maar een snelle) ik kan al werken met 40gb of minder.
dan komt er nog een Dvd Rom in wat is een goede.
en diskette drive
en een oude agp kaart (10 euro) als ie het maar doet (speel toch geen spellen)
Wil de pc gebruiken voor Windows Xp - Linux distro,s - Longhorn en andere simpelle progs, maar wil het well allemaal super snel hebben
(longhorn heeft nog al veel nodig)
(over het geheugen ben ik nog niet uit van G.Skill zou ik 512mb pakken of 1024mb met het oog op de toekomst (longhorn) en wil het liefst het hele os in het geheugen kunne laden, als dat betere performance zal gaan geven).
wil ook gaan overclocken (van daar het G.Skill geheugen) en waarop moet ik letten als ik volgende week de Proc ga kopen op de PC beurs (dat met die week builds of zo iets
)
kunnen jullie eens hier naar kijken en mij in een goede richting duwen.
Chieftec Midi Tower LCX-01SL-SL-B ATX 360W (zilver/zwart)
MSI K8N Neo2 Platinum
Amd Athlon64 3200+ winchester
G.Skill 1024MB PC4400@2.5-3-3 Extreme Series Dual Channel
-Of-
G.Skill 512MB PC4400@2.5-3-3 Extreme Series Dual Channel
Hardeschijf weet ik nog niet (weet niet zo veel van hardware) ik heb liever een ide Hardeschijf om dat ik geen geklooi wil hebben met sata drivers. maar als sata echt beter is ja dan toch maar.
wil een snelle HD (en hoef ook echt geen grote HD alleen maar een snelle) ik kan al werken met 40gb of minder.
dan komt er nog een Dvd Rom in wat is een goede.
en diskette drive
en een oude agp kaart (10 euro) als ie het maar doet (speel toch geen spellen)
Wil de pc gebruiken voor Windows Xp - Linux distro,s - Longhorn en andere simpelle progs, maar wil het well allemaal super snel hebben
(over het geheugen ben ik nog niet uit van G.Skill zou ik 512mb pakken of 1024mb met het oog op de toekomst (longhorn) en wil het liefst het hele os in het geheugen kunne laden, als dat betere performance zal gaan geven).
wil ook gaan overclocken (van daar het G.Skill geheugen) en waarop moet ik letten als ik volgende week de Proc ga kopen op de PC beurs (dat met die week builds of zo iets
kunnen jullie eens hier naar kijken en mij in een goede richting duwen.