Toon posts:

samenstelling systeem (welke winchester)

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok hier is mijn pc samenstelling

Chieftec Midi Tower LCX-01SL-SL-B ATX 360W (zilver/zwart)
MSI K8N Neo2 Platinum
Amd Athlon64 3200+ winchester

G.Skill 1024MB PC4400@2.5-3-3 Extreme Series Dual Channel
-Of-
G.Skill 512MB PC4400@2.5-3-3 Extreme Series Dual Channel

Hardeschijf weet ik nog niet (weet niet zo veel van hardware) ik heb liever een ide Hardeschijf om dat ik geen geklooi wil hebben met sata drivers. maar als sata echt beter is ja dan toch maar.
wil een snelle HD (en hoef ook echt geen grote HD alleen maar een snelle) ik kan al werken met 40gb of minder.

dan komt er nog een Dvd Rom in wat is een goede.
en diskette drive
en een oude agp kaart (10 euro) als ie het maar doet (speel toch geen spellen)

Wil de pc gebruiken voor Windows Xp - Linux distro,s - Longhorn en andere simpelle progs, maar wil het well allemaal super snel hebben ;) (longhorn heeft nog al veel nodig)

(over het geheugen ben ik nog niet uit van G.Skill zou ik 512mb pakken of 1024mb met het oog op de toekomst (longhorn) en wil het liefst het hele os in het geheugen kunne laden, als dat betere performance zal gaan geven).

wil ook gaan overclocken (van daar het G.Skill geheugen) en waarop moet ik letten als ik volgende week de Proc ga kopen op de PC beurs (dat met die week builds of zo iets 8)7 )

kunnen jullie eens hier naar kijken en mij in een goede richting duwen.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry denk dat ik dit beter in Complete Systemen & Laptops had kunnen plaatsen.

mijn excusses aan de mods en admins als ik het daar had moeten plaatsen 8)7 8)7 |:( :D

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Ik zou voor een 3200+ of 3000+ gaan. Ik zelf heb een 3500+ Winchester, maar ik zie dat de 3200+ en 3000+ zelfde oc resultaten geven (2.6GHz stable) en je bespaart ruim 100 euro. Zorg wel dat je bij deze versie's een goede batchcode hebt. Vooral met CCHBD met de H schijnen hard te gaan (3000+)

[ Voor 6% gewijzigd door STIMPPYYY op 22-01-2005 23:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
STIMPPYYY schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 23:39:
Ik zou voor een 3200+ of 3000+ gaan. ik zie dat de 3200+ en 3000+ zelfde oc resultaten geven (2.6GHz stable) Zorg wel dat je bij deze versie's een goede batchcode hebt. Vooral met CCHBD met de H schijnen hard te gaan (3000+)
Huh kan ik daan niet beter een 3200+ pakken omdat deze een multipilier heeft van 10 in plaats van 9 bij de 3200+

en over het geheugen, wat zou ik moeten pakken 512mb of 1024mb ?
en welke harddeschijf ?

dus ik moet kijken voor een batch code van CCHBD op de pc beurs volgende week. ;)

b.v.d Hugo

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je hebt gelijk dat je beter in Complete Systemen & Laptops had moeten posten, maar ook daar zou deze vraagstelling niet conform FAQ zijn:

CSL FAQ

En mbt OCen zou ik eens in Die Hard Overclocking kijken... ;)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.