Als ik op school een pc opnieuw opstart (WinXP Pro) is alles weer helemaal clean. Alles is netjes uit het register en je kan alles installeren wat je wilt. Maar na de restart is alles netjes weer weg. Net of dat de pc zich steeds restored lijkt wel een soort van systemherstelling. Nu wil ik dat ook hebben op een bepaalde computer bij mij thuis weet iemand welk stuk software daarvoor zorgt?
Verwijderd
Bij ons op school zetten ze automatisch een image terug bij iedere start...
Alle gebruikersgegevens worden tog van de server gehaald
Is overigens het enige wat nog redelijk werkt daaro
Alle gebruikersgegevens worden tog van de server gehaald
Is overigens het enige wat nog redelijk werkt daaro
Bij de meeste pc's is dit hardware, zo'n pci kaart met een paar mb geheugen die automatisch word teruggezet op de HD, of dit ook bestaat voor software kan ik niet zeker zeggen..
Hij zoekt die software juistVerwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 20:43:
Idd en wat voor software is dat?
Dit is al vaak zat besproken. Tevens voldoet je topic niet aan Windows Operating Systems - Policy.
Ik mis bijvoorbeeld wat je al gezocht hebt, wat je gevonden hebt en wat er allemaal precies niet doet wat jij wil. Ga anders eens met de systeembeheerder op school pratenm en lees dan ook Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door
Ik mis bijvoorbeeld wat je al gezocht hebt, wat je gevonden hebt en wat er allemaal precies niet doet wat jij wil. Ga anders eens met de systeembeheerder op school pratenm en lees dan ook Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()