Hoi,
Ik heb een heeeeeele sumpele vraag aan gebruikers van TvHome:
Wij zijn van plan om TvHome aan te schaffen, in de winkel werd ons echter verteld dat het NIET mogelijk is om met TvHome televisieprogramma's op een DVD-Recorder op te nemen ivm. MacroVision beveiliging, de winkel vertelde ons wel dat het mogelijk is om met een videorecorder pgoramma's op te nemen. Maar dit geloofde we niet echt helemaal
De TvHome site zegt hetvolgende
Is het wel of niet mogelijk om met TvHome en een DVD-Recorder TV programma's op te nemen?
(Ik heb reeds de search gebruikt, maar hier kon ik alleen topics vinden over mensen die met TvHome 1 programma wilde opnemen en 1 ander programma wilde bekijken)
Ik heb een heeeeeele sumpele vraag aan gebruikers van TvHome:
Wij zijn van plan om TvHome aan te schaffen, in de winkel werd ons echter verteld dat het NIET mogelijk is om met TvHome televisieprogramma's op een DVD-Recorder op te nemen ivm. MacroVision beveiliging, de winkel vertelde ons wel dat het mogelijk is om met een videorecorder pgoramma's op te nemen. Maar dit geloofde we niet echt helemaal
De TvHome site zegt hetvolgende
hieruit maak ik op dat het WEL mogelijk is om TV programma's op te nemen....Kan ik gelijktijdig programma’s via de digitale ontvanger bekijken en opnemen op de videorecorder?
De digitale ontvanger kan één programma tegelijk doorgeven. U kunt dus niet gelijktijdig via de digitale ontvanger kijken naar een programma en een ander programma opnemen. Het is natuurlijk wel mogelijk om een TV Home-programma op te nemen en tegelijkertijd te kijken naar een zender uit het standaard kabelpakket via de televisie.
Bron: http://www.tvhome.nl/faq/index-4.html (ff naar beneden scrollen)
Is het wel of niet mogelijk om met TvHome en een DVD-Recorder TV programma's op te nemen?
(Ik heb reeds de search gebruikt, maar hier kon ik alleen topics vinden over mensen die met TvHome 1 programma wilde opnemen en 1 ander programma wilde bekijken)
Mess with the best, die like the rest